Serina Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har oppskrift på noen fine pulsvotter som de har lyst å dele med meg?
Rotthilde Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Disse har jeg strikket, og de var veldig enkle, og veldig fine
Serina Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Disse har jeg strikket, og de var veldig enkle, og veldig fine Takk for oppskriften Rotthilde. De var veldig fine. Må visst ut og handle garn i dag!!!
Rotthilde Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Takk for oppskriften Rotthilde. De var veldig fine. Må visst ut og handle garn i dag!!! Er ikke min oppskrift, skal ikke ta æren for det. Fant denne siden, og måtte bare prøve de. Lett, og fort gjort å strikke. Og veldig fine. Har aldri strikket flettemønster før, men det var jo ikke noen sak Kan anbefales på det varmeste Brukte safarigarn fra spar kjøp, og pinne nr 4.
Sola^ Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Har også strikka desse. Strikka dei i smartgarn. Har bilde av resultatet mitt Ellers kan ein ta å rekne ut ca. kor mange masker ein trenger ved å måle rundt håndleddet, også velger ein sjølv om ein vil strikke ribbestrikk, eller finne anna mønster å bruke. Eg ville passa på at det var litt rett og vrang sidan det er deilig når pulsvarmerene sitter skikkeleg på. Rett/vrang gjer at det blir ekstra stretch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå