Gjest Revisordamen Skrevet 3. oktober 2008 #21 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mangen meninger der ute. Jeg var veldig skeptisk til å dele min deilige dobbeldyne da jeg fikk kjæreste, og mannen ble advart om at jeg kunne stikke av med dynen av gammel vane før første overnatting... Utrolig nok gikk det helt fint å dele dyne med en man er glad i! Jeg ser absolutt fordelen med å ha noen varme tær i umiddelbar nærhet, siden jeg alltid er iskald på mine! Tommel opp for dobbeldynen! (som nevt tidligere, trikset er å ha en STOR nok dyne!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juristdamen Skrevet 3. oktober 2008 #22 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeltdyne er fullstendig uaktuelt! Nei, man må ha hver sin dyne, det er det ingen tvil om. Noe annet er kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 3. oktober 2008 #23 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tommel opp for dobbeldynen! (som nevt tidligere, trikset er å ha en STOR nok dyne!) Vår er 240 cm bred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. oktober 2008 #24 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeltdyne er bare herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2008 #25 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har prøvd det noen ganger på ferie, og det er jo aldeles forferdelig! Vi ender opp med å ligge og rive i dyna hele natta. Jeg må nemlig "pakke" meg inn i dyna, noe som ikke går hvis samboer også skal bruke samme dyne. Og han skal absolutt krølle sammen hele dyna i en eneste krøll, og da er jeg heldig om jeg får låne en flik. Nei, takke meg til egen dyne, som er bare miiiin! Hvis jeg vil kose, sniker jeg bare innpå, går fint det. Nå skal det også nevnes at vi aldri sover krøllet sammen, men i hver vår ende av 1.80-senga. Jeg hater det når noen puster på meg eller tar på meg når jeg skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. oktober 2008 #26 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes også det er herlig med dobbeldyne. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. oktober 2008 #27 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg har aldri prøvd det, men jeg liker ikke tanken. Jeg sover absolutt best når jeg merker minst mulig til mannen min. Jeg liker mao. å ligge lengt borte på min side, med dyna pakket tett rundt meg. Jeg lager gjerne en liten mur på den ene siden, for å skjerme meg for eventuell høytlytt pusting. Jeg har sære soverutiner, men sovner til gjengjeld i løpet av et par minutter. Endret 3. oktober 2008 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 4. oktober 2008 #28 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dobbeldyne redder parforholdet mener jeg! Det blir automatisk mye mer kos enn om man ligger i hver sin enkeltdyne. Det er digg når samboer snur seg og plutselig hiver armene sine rundt meg i søvne, helt toppers!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 4. oktober 2008 #29 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har aldri prøvd det, men jeg liker ikke tanken. Jeg sover absolutt best når jeg merker minst mulig til mannen min. Jeg liker mao. å ligge lengt borte på min side, med dyna pakket tett rundt meg. Jeg lager gjerne en liten mur på den ene siden, for å skjerme meg for eventuell høytlytt pusting. Jeg har sære soverutiner, men sovner til gjengjeld i løpet av et par minutter. Signerer denne! Høglytt pusting er grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. oktober 2008 #30 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker dobbeltdyne, og vi har hatt det i mange år. Men nå har jeg hatt senebetennelse i skulderen siste året, så vi kjøpte to enkle dyner. Det ble for tungt å skifte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 4. oktober 2008 #31 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker dobbeltdyne, og vi har hatt det i mange år. Men nå har jeg hatt senebetennelse i skulderen siste året, så vi kjøpte to enkle dyner. Det ble for tungt å skifte på. Her i huset må mannen skifte på dyna, for den er for tung og stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli&Loli Skrevet 4. oktober 2008 #32 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dobbeldyne er herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. oktober 2008 #33 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi har prøvd det noen ganger på ferie, og det er jo aldeles forferdelig! Vi ender opp med å ligge og rive i dyna hele natta. Jeg må nemlig "pakke" meg inn i dyna, noe som ikke går hvis samboer også skal bruke samme dyne. Og han skal absolutt krølle sammen hele dyna i en eneste krøll, og da er jeg heldig om jeg får låne en flik. Nei, takke meg til egen dyne, som er bare miiiin! Hvis jeg vil kose, sniker jeg bare innpå, går fint det. Nå skal det også nevnes at vi aldri sover krøllet sammen, men i hver vår ende av 1.80-senga. Jeg hater det når noen puster på meg eller tar på meg når jeg skal sove. Å, jeg er akkurat lik deg i alt dette! Kunne ikke blitt mer enig. I tillegg har jeg en mann som er supervarm av seg, mens jeg er en frossenpinn. Han vil ikke ha dynen høyere enn til armhulen sin selv om vinteren, og jeg vil ha dynen helt oppunder haka. Det betyr at når han drar ned sin del, så får ikke jeg min del så høyt opp som jeg ønsker. I tillegg vil jeg ha dynen pakket rundt på alle kanter. Vi ligger aldri inntil hverandre når vi sover. Jeg liker som Wadjet ikke at noen puster på meg når jeg sover. Jeg liker ikke å bli begrenset av å bli holdt rundt, heller. Nei, takke meg til enkel dyne (stor)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fru Fryd_* Skrevet 4. oktober 2008 #34 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja takk begge deler. Kjøpte feil dyner, skulle ha to "vanlige" (140x220) men kom hjem med to dyner på 200x240 Så nå har vi hver vår dobbeltdyne i sengen, riktig så herligt med mye dyne. Eneste aberet var at jeg mått kjøpe nye sengesett, men pytt, alltid greit med nye sengeklær- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga* Skrevet 4. oktober 2008 #35 Del Skrevet 4. oktober 2008 Til og med mamma og pappa på snart 60 år kjøpte dobbeltdyne nettopp. De synes det er så koselig. Synes det var søtt jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ff Skrevet 4. oktober 2008 #36 Del Skrevet 4. oktober 2008 Her klarer vi oss med én enkeltdyne! Det er klart det ble litt kamp om dynen de første nettene, men å sove under to har aldri vært aktuelt. Vi sover tett sammen og lærte oss fort å skifte stilling sammen i søvne slik at vi begge har nok dyne hele tiden. Man får jo mye mer kroppskontakt og nærhet når man ligger under en enkeltdyne. Og om den ene er varmere enn den andre kan den gi mer dyne til den som er kaldere og legge beina eller ha ryggen utenfor. Er det ingen andre som gjør som oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 4. oktober 2008 #37 Del Skrevet 4. oktober 2008 En enkeltdyne?? Har dere prøvd dette om vinteren? :O Er dere veldig tynne? Vi er str. medium begge to, og jeg kan aldri i livet se for meg at det hadde gått med en enkeltdyne uten at vi hadde frøset ihjel eller vekt den andre ved natte-dobesøk! Hadde sikkert gått med en dobbeltdyne, men tror jeg holder på enkeltdynene foreløpig. Jeg liker å ha den så mye rundt meg som jeg klarer Det går jo fortsatt an å krype under dyna hans om jeg vil ha litt nærhet. Men når vi sover, så spiller det vel ikke noe rolle hvor tett man ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 4. oktober 2008 #38 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi hadde dobbeltdyne før, men no har vi ei dyne kvar. Eg hatar å liggje inntil nokon, så dobbeltdyna gjekk til Fretex same dag som eg flytta inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla* Skrevet 4. oktober 2008 #39 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har dobeldyne , mannen har enkel. Ungene kommer inn om natten - og kryper inntil meg. Med to barn og en voksen under samme dyne, måtte det en dobbedyne til for å unngå kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #40 Del Skrevet 4. oktober 2008 Elsker dobbeldyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå