Gjest Gjest_meg_* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeltdyne er en av de beste investeringene vi har gjort. Det er jo så koselig, ingen irriterende glipper mellom dynene, og man kommer liksom så nær kjæresten. Hva med dere folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her er dobbeldyne helt uaktuelt. Vi liker friheten ved å ha hver vår dyne, og sover aldri tett sammenfiltret uansett. Glipper er ikke et problem selv med separate dyner. Kose kan man jo gjøre uansett, og når som helst, men når vi skal sove vil vi gjøre det på våre måter. Søvn er viktig, og nettene kan fort bli slitsomme om man har en kjæreste som liker å sove på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 3. oktober 2008 #3 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeltdyne er en av de beste investeringene vi har gjort. Det er jo så koselig, ingen irriterende glipper mellom dynene, og man kommer liksom så nær kjæresten. Hva med dere folkens? Enig med deg, bare gode erfaringer med dobbeltdyne! Dessuten er den så stor at den gir rom for individualitet også, hvis en trenger det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 3. oktober 2008 #4 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeldyne er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurora Borealis Skrevet 3. oktober 2008 #5 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har aldri prøvd dobbeldyne, og kan ikke si det frister. Vi er begge to urolige sovere, så jeg ser for meg det hadde blitt litt krangling om dyna i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 skal kjøpe dobbeldyne med kjæresten i neste uke.. gleder meg Får jo også anledningen til å kjøpe nye sengetrekk.. de han har, er rett og slett grusomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 3. oktober 2008 #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har dobbeldyne. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 3. oktober 2008 #8 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har prøvd dobbeltdyne, og det var så klamt, for vi sover jo uten noe på begge to og er veldig varme av natur. Jeg sover f.eks med sommerdyne hele året fordi jeg er så varm. Nå har vi vær vår svære dyne som er tilpasset oss selv, og trives bedre med det. Man kan jo ligge tett inntil fram til man sovner uansett, og det er jo deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. oktober 2008 #9 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dobbeldyne er det beste som fins! Hadde det som singel også jeg... la meg oppå den og rulla en gang rundt: dyne over alt. Det er deilig å kunne legge seg tett inntil om man vil, og så flytte seg litt bort om man vil det, uten at det blir glipper og ekle åpninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 3. oktober 2008 #10 Del Skrevet 3. oktober 2008 Me har dobbelt dyne, hærligt, kunne ikkje tenkt meg enkelt dyner lenger ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 3. oktober 2008 #11 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal ikke snakke for andre, men vi krangler aldri om dobbeltdyna. Det er jo mer enn nok plass til begge to! Det er helt annerledes enn enkeltdyner. Når vi har bodd på hotell eller hos andre og har hatt enkeltdyner, har det vært masse kamp om dynene. Det blir glipper om man forsøker å ligge tett omslynget, og når man sover kan man komme til å kuppe dyna til den andre. Dobbeltdyne er mye bedre og mye mer komfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 3. oktober 2008 #12 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er veldig koselig når vi er på ferie - mange hotell i utlandet har jo dette. Men her hjemme i hverdagen legger vi oss heller under samme dyne og koser litt innimellom. Ellers så sover vi med hver vår type dyne, siden jeg er mye kaldere av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 3. oktober 2008 #13 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har også dobbeldyne, kjempedeilig! Er bare å strekke ut hånda så kjenner jeg den varme huden til min kjæres bakdel Slipper å måtte styre med glippen imellom 2 dyner dersom man vil kose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 3. oktober 2008 #14 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi har og dobbeldyne. Den er stor nok til at vi kan sove hver for oss eller sammen om vi vil. Vil ikke bytte tilbake til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 3. oktober 2008 #15 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi hadde det men det nyttet ikke da vi er sånne som liker å tvinne dyna rundt liksom om du forstår! Vi skaffet oss 2 dyner og la dobbeltdyna over overmadrassen isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 3. oktober 2008 #16 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal ikke snakke for andre, men vi krangler aldri om dobbeltdyna. Det er jo mer enn nok plass til begge to! Det er helt annerledes enn enkeltdyner. Når vi har bodd på hotell eller hos andre og har hatt enkeltdyner, har det vært masse kamp om dynene. Det blir glipper om man forsøker å ligge tett omslynget, og når man sover kan man komme til å kuppe dyna til den andre. Dobbeltdyne er mye bedre og mye mer komfortabelt. Enig i denne. Jeg var ikke noen tilhenger av dobbeldyne før jeg og samboeren mib ble sammen, men han insisterte, så jeg ga det en sjanse. Det har jeg ikke angret på. Jeg er litt kald av meg om natten, mens han er veldig varm, så det er rene energisparetiltaket for oss med dobbeldyne. Og veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Dawn Skrevet 3. oktober 2008 #17 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei, det hadde jeg ikke orket .. må ha min egen dyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 3. oktober 2008 #18 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg MÅ ha min egen dyne, gale nok i utlandet enkelte seteder på hotel når vi må dele dyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 3. oktober 2008 #19 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi klarer begge helt fint aa stjele fra hverandre hver vaar dynehalvdel saa den ene vaakner av aa vaere kald. Soverommet vaart er saa kaldt at min kjaere naa planlegger innkoep av en ekstra dobbeldyne saa vi kan ha en hver :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 3. oktober 2008 #20 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke jeg hadde likt dobbelt dyne.. Kan godt ligge på armkroken for å kose litt, men skal vi sove tar vi å snurrer oss inn i hver vår dyne, og legger oss godt til rette på hver vår side. Ingen soving tett omslynget her nei Må ha luft.. hvis ikke blir det så varmt. Det nærmeste vi har vært dobbeltdyne er vel slike store laken i syden tror jeg... Nei, blir nok alltid enkelt dyner på oss Måtte jo kjøpt masse nye sengesett også hvis vi skulle hatt dobbeltdyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå