Gå til innhold

Brudesko

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tittet litt på nettet (mest sider fra USA) etter noen fine sko, men akk nei :(

Det er så mye stygge sko! De fleste er veldig kjerring og helt like som alle andre.

Noen som har forslag til nettside med kule/fine/annerledes sko?

Jeg vil IKKE ha de tynne/spisse med stropp rundt ankelen og 2 cm hel. 2 cm syns jo ikke så må ha mer enn det, men 10+ er for mye :( ! Men det er de eneste jeg finner i litt ulike varianter omtrent.

Trenger ikke å være produsert som brudesko, men de bør være hvite..

Kan se ut som skoene blir det vanskeligste å finne gitt :sukk:

Endret av Lille Rosa
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Kanskje du skal søke litt rundt på Ebay? Jeg har kjøpt sølvsandaler med 10 cm hæl der for under 200 kroner, og de er perfekte. Tipper du vil finne hvite sko også hvis du søker litt rundt.

Skrevet (endret)
Jeg har tittet litt på nettet (mest sider fra USA) etter noen fine sko, men akk nei :(

Det er så mye stygge sko! De fleste er veldig kjerring og helt like som alle andre.

Jeg vil IKKE ha de tynne/spisse med stropp rundt ankelen og 2 cm hel! Men det er de eneste jeg finner i litt ulike varianter omtrent.

Trenger ikke å være produsert som brudesko, men de må jo være hvite..

Her er det flere fine - og ett par som jeg har forelsket meg helt i... ;)

http://www.paradoxlondon.com/BenjaminAdams/shoes.htm

Endret av Mo9qa
Skrevet

Mitt tips er å se i vanlige skobutikker. Jeg fant mine, disse her, på DinSko, til 280 kr. :biggrin: Men det er jo over et år siden. Likevel hender det faktisk at vanlige skobutikker har fine sko som kan brukes som brudesko, og jeg tror nok de jeg kjøpte var ment som brudesko. Og i tillegg var de komfortable å gå med.

Ellers har de noen fine på Kreativt Bryllup.

Skrevet

Jeg kommer til å ta meg en tur på Skoringen og se om de har noen pene hvite fra B&Co. De jeg har prøvd av det merket, er kjempedeilig å gå med (høyhelte altså). Men så veldig annerledes er de nok ikke :)

Gjest LindaKristin
Skrevet

Jeg kjøpte fra modelbride.com :) Der har de mange lekre synes jeg..Jeg kjøpte Benjamin Adams "Scarlet".

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Jeg synes ikke skoene nødvendigvis trenger å være hvite, men det er det jo du selv som bestemmer. :) Jeg liker heller ikke vanlige brudesko, og i og med at jeg av diverse årsaker må ha flate sko den dagen endte jeg opp med å kjøpe ballerinasko fra Clarks som har omtrent samme farge som noen detaljer på kjolen min. Skoene kommer jeg forøvrig til å bruke videre etter bryllupet.

Skrevet

Jeg har også egentlig litt problemer med å finne sko... Skal i utgangspunktet låne min søster sine, men jeg har ikke sett dem sammen med kjolen min enda, så det er en mulighet for at jeg må ut og kjøpe.

Jeg også trenger lave hæler, og jeg liker absolutt ikke de spisse skoene - jeg har lange nok føtter som det er... (bruker str 40-41) Har prøvd å se litt rundt omkring, men det finnes jo nesten bare sånne med sinnsyke hæler og ti cm spiss...

Skrevet

Jeg vil IKKE ha de tynne/spisse med stropp rundt ankelen og 2 cm hel. 2 cm syns jo ikke så må ha mer enn det, men 10+ er for mye :( ! Men det er de eneste jeg finner i litt ulike varianter omtrent.

Trenger ikke å være produsert som brudesko, men de bør være hvite..

Jeg synes flere av disse skoene er fine:

http://www.rivendellbridal.com/shoes.html#anchor_214

Skrevet

Fant mine inne her. Mye forskjellig, også mye spesielt, så du bør se igjennom hele. Du finner de fleste skoene i forskjellige høyder også.

http://www.dyeableshoestore.com/store/sear...lts.asp?MfgID=4

Falt iallefall totalt for modellen Gwen. Gikk me de hele dagen og de står nå til pynt hjemme. Er ikke så fan av alle fikantede sko som selges i norge, med lukket tå (som henger igjen fra gammelt av da brudens tær tydligvis ikke skulle vises)

Skrevet (endret)

Takk for forslag :). Har også sett noen fine inne på shoes.com.

Det er en del sko som er "dyable" (mangler i farten et oversettende ord :fnise: ), er det noen som har prøvd å farge sko eller vet hvor man evt får tak i farge osv?

Det er sannsynlig at jeg kommer til å bestille på nettet, så får liksom ikke gjort det i butikken jeg kjøper de..

Endret av Lille Rosa
Skrevet

En del leverandører farger skoene selv. Iallefall de i linken over.

Jeg hadde ivory kjole og kjøpte sko uten farge (satin). De var litt lysere enn kjolen, men gjorde ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...