cilja Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi kjøpte en bruktbil privat for et par måneder siden. Mannen vi kjøpte bilen av jobber sammen med min pappa. Han har sagt på jobben, til pappa og direkte til oss da vi kjøpte bilen at han var så sikkert på at bilen ville passere EU kontroll at hvis den ikke gjorde det, så skulle han betale for reparasjon av alle feil. Vel, bilen passerte ikke EU kontrollen og reparasjonene kommer på ca kr 10,000.00 tilsammen. Ville dere ha bedt bilselgeren dekke regningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 Selvfølgelig. Han har jo lovet å dekke kostnadene, så her er det bare å stå på. men du bør kanskje være innstillt på å akseptere et kompromiss - f eks at han dekker halvparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 3. oktober 2008 #3 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi kjøpte en bruktbil privat for et par måneder siden. Mannen vi kjøpte bilen av jobber sammen med min pappa. Han har sagt på jobben, til pappa og direkte til oss da vi kjøpte bilen at han var så sikkert på at bilen ville passere EU kontroll at hvis den ikke gjorde det, så skulle han betale for reparasjon av alle feil. Vel, bilen passerte ikke EU kontrollen og reparasjonene kommer på ca kr 10,000.00 tilsammen. Ville dere ha bedt bilselgeren dekke regningen? Jepp! Det hadde jeg gjort! Ellers så bør du nesten skylde deg selv hvis du ikke tok en NAF-test før du kjøpte bruktbil... Da hadde du fått EU-testet den i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå