Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har en venninne som alltid har med seg kjæresten sin. Det er ikke noe voldsomt problem, er bare litt slitsomt at jeg aldri kan være sammen med henne alene.. Selv om jeg spør "har DU lyst til å finne på noe", er det alltid "må snakke med kjæresten først, så ringer jeg deg opp igjen". Når hun ringer opp igjen kommer de begge to. Alltid... Har presisert "bare deg" noen ganger, og da kommer bare hun, men da ordner hun nesten barnevakt for kjæresten sin. Vet hun traff en barndomsvenninne for første gang på ti år eller noe sånt for ikke så lenge siden, og hun hadde med kjæresten sin da også... Hva er det med folk som MÅ ha med kjæresten sin overalt?!
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Tja si det. Jeg sier alltid at jeg ringer tilbake for at jeg skal prate med typen først. Men det gjør jeg jo ut av respekt i tillefelle han kanskje hadde planer for oss eller noe, og bare for å si ifra. Men det er sjeldent jeg drar han med meg ... må jo være kjedelig for en gutt å være med jenter om de skal sitte å skravle
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Har en venninne som alltid har med seg kjæresten sin. Det er ikke noe voldsomt problem, er bare litt slitsomt at jeg aldri kan være sammen med henne alene.. Selv om jeg spør "har DU lyst til å finne på noe", er det alltid "må snakke med kjæresten først, så ringer jeg deg opp igjen". Når hun ringer opp igjen kommer de begge to. Alltid... Har presisert "bare deg" noen ganger, og da kommer bare hun, men da ordner hun nesten barnevakt for kjæresten sin. Vet hun traff en barndomsvenninne for første gang på ti år eller noe sånt for ikke så lenge siden, og hun hadde med kjæresten sin da også... Hva er det med folk som MÅ ha med kjæresten sin overalt?! Må jo være noe galt med fyren som vil være med to kvinnfolk å skravle Har han knekk i håndleddet?
MissStiles Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Har du snakket med venninna di om det da? Kanskje hun ikke tenker så mye om det som det du gjør!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Kjenner ei sånn jente jeg også. Hun er sjefen i forholdet, mannen er en slapp tøffel. Dermed blir han hengende etter henne hele tiden. Stakkars fyr!
A.P.Katt Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Si det til henne da! Si at du vil at dere kan møtes kun dere 2 for det er mye du vil prate med henne om som du evt ikke vil at han skal høre! Er han kanskje litt sånn at han skal ha kontroll over alt hun gjør og sier? Det er ikke bra i allefall! Spør henne da vel.Ikke sikkert hun svarer sannheten men da er hun obs på at du kanskje skjønner hva som er "plagsomt" for henne. men husk at kanskje hun egentlig vil være med deg alene og kanskje hun slettes ikke har han med frivillig! Det kan være slik, men ikke nødvendigvis da. Endret 3. oktober 2008 av A.P.Katt
Fortunatus Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 sånn er ei venninne av meg også.. det som har skjedd, er at ingen i vennegjengen avtaler planer med henne lenger. Har personlige ting jeg vil si til henne, ikke kjæresten.. Og det er det samme som gjest sa oppi her.. Hun er sjefen og han er den verste tøffelen jeg noensinne har møtt på
Nienna83 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Noen par er bare sånn! De gjør alt sammen og kunne ikke tenke seg det på noen annen måte. Vi er nok litt sånn, men har ikke fått noen klager enda Men selvfølgelig er det guttekveld så er det guttekveld og jeg holder meg unna
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Handler kanskje om tryggheten og forelskelsen de har for hverandre, at de bare fyller hverandre ut og ikke er helt selvstendige alene lenger. Slikt er vanlig, men kjempe kjedelig. Du må si ifra- at du vil møte henne alene Jeg har samboer, og vi ble for avhengig av hverandre. Men vi skjerpet oss, og det er sunt. Må bare si ifra
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg sier "bare oss to", hvis jeg gjerne vil at det skal være bare oss to, og vi har det jo alltid koselig når hun har med seg kjæresten, og etter mange år anser jeg jo også ham som en venn, men er jo noen ganger man har lyst til å være bare jenter og skravle, som nevnt.. Det er ikke noe stort problem for meg, er bare litt kjedelig for jeg vet at en avtale med henne inkluderer ham, med mindre jeg presiserer noe annet. Vet ikke hva slags issues de har i forhold til det, om det er en greie mellom dem.. Kan være... Kommer nok ikke til å ta det opp med henne, i hvertfall ikke med det første. Sånn til hverdags har vi det jo fint. Undrer meg bare over at noen alltid automatisk inkluderer kjæresten, uansett omstendigheter.. :klør:
Jade Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Kanskje kjæresten ikke har andre venner, og at veninnen tar han med så han også får et sosialt liv? Kanskje de bare har blitt veldig sammenknyttet? Hvis de nettopp har blitt sammen, så går det nok over etterhvert. Han må da bli fryktelig lei av å høre på jentesnakk hele tiden, og veninnen din må vel bli lei av å ikke ha en ordentlig jentesnakk Så har vi andre "usunne" grunner som at hun ikke får lov til å gå ut alene, eller at han ikke får lov til å være alene når hun går ut. Men vi får da virkelig ikke håpe at det er noe slikt. Men det er det sikkert ikke, siden hun kommer alene hvis du presiser det. Ellers så er det jo fint at man sjekker med samboeren om det passer før man avtaler noe. Det gjelder vel begge veier. Men hvis de ikke bor sammen, så skulle det vel ikke være nødvendig. Men i dette tilfellet så er det vel fordi hun trodde at invitasjonen automatisk gjalt begge. Endret 4. oktober 2008 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Kanskje kjæresten ikke har andre venner, og at veninnen tar han med så han også får et sosialt liv? Kanskje de bare har blitt veldig sammenknyttet? Hvis de nettopp har blitt sammen, så går det nok over etterhvert. Han må da bli fryktelig lei av å høre på jentesnakk hele tiden, og veninnen din må vel bli lei av å ikke ha en ordentlig jentesnakk Så har vi andre "usunne" grunner som at hun ikke får lov til å gå ut alene, eller at han ikke får lov til å være alene når hun går ut. Men vi får da virkelig ikke håpe at det er noe slikt. Men det er det sikkert ikke, siden hun kommer alene hvis du presiser det. Ellers så er det jo fint at man sjekker med samboeren om det passer før man avtaler noe. Det gjelder vel begge veier. Men hvis de ikke bor sammen, så skulle det vel ikke være nødvendig. Men i dette tilfellet så er det vel fordi hun trodde at invitasjonen automatisk gjalt begge. Tror det ligger mye i det jeg har uthevet. Ellers har de vært sammen i åresvis, så det er ikke der det ligger. Jeg tror nok heller ikke at hun tenker noe særlig over det selv, men det er vel kanskje akk det jeg synes er litt rart
Gjest LanaLane Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Kanskje hun tenker at dere alle er i samma gjeng? Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år og jeg er kjempegod kompis med alle hans venner og vice versa. Men om han blir invitert på pokerkveld eller vors spør jeg alltid om det gjaldt meg og. Som regel sier kompisene "dere" eller "kommer LanaLane også?". Vorspiel er en ting, en "åpen" greie slenger sammen så mange på hver side vi kan, men man burde ha forståelse for at man trenger en kveld med "sin gjeng". Jentekveld, folk fra klassen, guttekveld, folk fra jobben etc. Synes du skal snakke med henne eller be henne med på aktiviteter du vet typen ikke gidder (undertøysshopping, kakebaking, sex og singlelivmaraton etc) Kanskje hun er redd for å være alene med deg om det er lenge siden det bare var dere to? Kan være hun er redd for å bli konfrontert med nettopp dette...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Kanskje han insisterer på å være med? Jeg var sammen med en slik gutt for noen år siden, jeg fikk ikke gå noe sted uten ham. Hvis jeg sa at jeg ville være sammen med vennene mine alene en kveld, ble han såret eller sur, og om jeg dro likevel uten han, dukket han alltid opp noen timer senere. Jeg overså det begynnelsen fordi jeg trodde det var fordi han savnet meg, og ville være sammen med meg så mye som mulig, men i etterkant ser jeg at han hatet å miste kontrollen over meg! At han kom på festen, var alltid for å sjekke om jeg var der jeg sa jeg skulle være, og for å sjekke om det var gutter der.
Purple Basil Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Hadde to slike venninner en gang jeg også, trenger vel ikke å si at jeg ikke har kontakt med dem lenger...
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 hehe.. det kunne vært meg... Jeg tar typen med for jeg synes det blir gøyere, han er morsom å være med og liker vennene mine. Har også tatt han med til en venninne som jeg ikke hadde sett på maaange år, og det uten å si ifra på forhånd..hehe;) jaja, kanskje det har noe med lav selvtillitt å gjøre? Føler meg mere vel med han til stede... +jeg er veldig kry som har huka han;) Følte meg rimelig truffet av HI, så jeg lover å skjerpe meg;) Kanskje du må ta frem teskjea?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå