Gjest Spinna Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal på spinning på friskhuset men det stod spinn 1 ACT. Hva står ACT for ?
Gjest andungen Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Kjenner ikke til systemet hos Friskis, men jeg tenkte umiddelbart på Activio. Det er timer der man låner pulsbelte på treningssenteret, og så vises pulsen på storskjerm/lerret. Man ser sin egen og andres puls (anonymt, kun nummeret til pulsbeltet som står der), og instruktøren legger opp til en time der man skal forsøke å ligge i ulike pulssoner. Ganske moro! Og veldig lærerrikt med tanke på hvor man bør ligge pulsmessig i løpet av timen. Ha en super trening!
Gjest Per Arne Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Activio er jo greit nok, men jeg var på Virtual Cycling time her om dagen, det var en helt annen dimensjon av pulsstyrt spinning! Helt rått... Per Arne Kjenner ikke til systemet hos Friskis, men jeg tenkte umiddelbart på Activio. Det er timer der man låner pulsbelte på treningssenteret, og så vises pulsen på storskjerm/lerret. Man ser sin egen og andres puls (anonymt, kun nummeret til pulsbeltet som står der), og instruktøren legger opp til en time der man skal forsøke å ligge i ulike pulssoner. Ganske moro! Og veldig lærerrikt med tanke på hvor man bør ligge pulsmessig i løpet av timen. Ha en super trening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå