Gå til innhold

Trene skuldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skuldrene mine går litt skrått nedover. Når jeg bruker veske som henger fra den ene skulderen ramler den ofte pg dette. Armene mine er nesten litt fremover også, uansett! Min mor har også dette. Har også sett dette på flere..

Hva kan man gjøre med dette?

Går det ann å trene de litt rettere og få en bedre holdning ?

Videoannonse
Annonse
Gjest New Dawn
Skrevet
Skuldrene mine går litt skrått nedover. Når jeg bruker veske som henger fra den ene skulderen ramler den ofte pg dette. Armene mine er nesten litt fremover også, uansett! Min mor har også dette. Har også sett dette på flere..

Det går ihvertfall an å trene seg til en bedre holdning .. prøv en kombinasjon av body pump og pilates ..

Skrevet
Det går ihvertfall an å trene seg til en bedre holdning .. prøv en kombinasjon av body pump og pilates ..

Takk :) Det kan kanskje hjelpe.

Gjest Gjest_Kaya_*
Skrevet

Yoga, kanskje:)

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Riktig styrketrening av skuldre, bryst, rygg og mage vil hjelpe deg til å få en rettere og bedre holdning. Hvor mye du kan endre på formen på skuldrene dine er ikke lett å si, men du kan iallefall "fylle" dem ut med styrketrening med vekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...