Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er posesuppe sundt? Eller må det lages fra bunnen av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunt og sunt... Ofte mye salt i disse ferdigsuppene, men det kommer vel egentlig helt an på suppa og hva alternativet er.

Skrevet

Erm... det kommer an på hvilken suppe du lager? Og det er ikke nødvendigvis så mye sunnere med suppe laget fra bunnen av, det spørs på type det og.

Jeg aner ikke om det er riktig, men jeg innbiller meg ihvertfall at det ikke kan være mye vitaminer igjen i posesuppe. Også er det jo endel salt, som hun over her nevnte.

Skrevet

Sett heller av søndagen din til å lage litervis med hjemmelaget suppe som du kan fryse ned. Sunnere og smaker bedre. et ekstra pluss er at du vet alle ingrediensene ;)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Nei det er ikke særlig sunt tror jeg. Mye salt, raske karbohydrater, du blir fort sulten igjen. Skal jeg lage posesuppe så tilsetter jeg ihvertfall masse grønnsaker slik at jeg får i meg noe nyttig samt at metthetsfølelse varer lenger. F.eks blomkålsuppe med masse ekstra blomkål. Eller du kan tilsette fisk og grønnsaker i en fiskesuppe. Da blir det straks mye sunnere :)

Skrevet

Da ble det litt som jeg tenkte. Er student, så har endt opp med posesuppe som et billig alternativ noen ganger. Har hatt grønnsaker oppi, men vært usikker på hvor sundt det var.

Takk skal dere ha for kjempehjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...