Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar en tur til trønderhovedstaden igjen i morgen for å overvære en familiebegivenhet. Siden jeg blir til mandag tenkte jeg å ta meg en tur ut i morgen kveld så nå trenger jeg forslag til gode utesteder. De utestedene jeg tidligere har besøkt i byen har utelukkende bydd på flatfyll og rølp, så nå er jeg på jakt etter steder med klasse hvor jeg kan treffe andre intelektuelle. Forslag taes mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til Solsiden du.

Skrevet

Solsiden er greit nok, men temmelig dyrt.

Mikrobryggeriet er stedet om du vil ha "hjemmebrygget" øl (koster 54 kr for en pint). Dessuten er det mulig å ha en samtale uten å måtte rope i øret til den andre personen blir hørselshemmet. Brukbar/Supa åpnet på nytt sted for to helger siden, har fått en amerikansk diner der. Veldig koselig:)

På begge plassene kan du møte alle typer mennesker, du kan være deg selv og det er lett å komme i kontakt med andre:)

Skrevet
så nå er jeg på jakt etter steder med klasse hvor jeg kan treffe andre intelektuelle.

Det var Trondheim du skulle til? ;)

Forresten staves det intellektuell :)

Gjest Gjest_mamz76_*
Skrevet

er noen fine steder i gågaten :)

Skrevet

vel hjemme fra trondheim!

vi startet kvelden med et par brune på mikrobryggeriet. Meget godt, men mektig øl. Etterpå havna vi på en lukket tilstelning på frimurerlosjeen, hvor vi ble et par timer. Traff to interessante damer der som ble med oss på jazzkonsert i Dokkhuset senere på kvelden. Det hele resulterte i en fin kveld og et nytt nummer på telefonlista mi. Desverre er hun bosatt på Møre, et område jeg sjeldent ferdes i så det blir ikke til at jeg opprettholder kontakten med henne. Det er utelukkende i Trondheim at jeg treffer spennende damer på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...