Gjest scholes Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Heisann! Jeg er en gutt på nå 28, som er redd for å bli seende eldre ut i ansiktet. F.eks tenker jeg da på ringer og rynker. Hva kan jeg som mann bruke i ansiktet for å holde meg ung, fin og virke sunn ut? Har noen gode tips til meg?
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Gode renseprodukter og kremer (bruk peeling). Bruk mye fukt. Drikk mye vann, ungå sol og solarium. Ta kosttilskudd som fiskeolje med omega 3-6-9, antioksidanter og multivitaminer (kanskje sink og b-vitamin, hvis du trenger det) Ungå røyk, alkohol og kaffe. Spis sunt Ta en hudpleietime i ny og ned. Og selfølgelig bruk solfaktor hver dag. Spf 15 om høst/vinteren og 30 om sommeren. Det var de tingene jeg kom på i farten Endret 3. oktober 2008 av Motebamsen
mari4ever Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Gode renseprodukter og kremer (bruk peeling). Bruk mye fukt. Drikk mye vann, ungå sol og solarium. Ta kosttilskudd som fiskeolje med omega 3-6-9, antioksidanter og multivitaminer (kanskje sink og b-vitamin, hvis du trenger det) Ungå røyk, alkohol og kaffe. Spis sunt Ta en hudpleietime i ny og ned. Og selfølgelig bruk solfaktor hver dag. Spf 15 om høst/vinteren og 30 om sommeren. Det var de tingene jeg kom på i farten Invister i gode renseprodukter for din hudtype pluss ekstrapleie som: rensemasker, fuktighetsmasker og ikke minst eg GOD peeling! Clinique har gode peelinger for menn og generelt hudpleie beskytt deg mot solen med dagkrem med solfaktor tren regelmessig, spist sunt:) mye fisk, hvitt kjøtt og grønnsaker er bra drikk mye vann gjennom hele dagen
absinthia Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Smil, ha det moro, rør på deg, vær glad, snill og bry deg om andre! Folk som ser yngre ut enn de er er som oftest særdeles livsglade og easy-going.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå