Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #21 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg må bare spørre: hvor vasker du egentlig stumpen? Er det ikke forskjell på å vaske rumpa når man tar en dusj, enn å spyle den i dusjen rett etter man har bæsja i stedenfor å tørke seg?
Gjest Glør Skrevet 3. oktober 2008 #22 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg synes vel egentlig det er mere ekkelt å gni sin egen bæsj utover rompa si, enn å skylle og evt bruke såpe, og la den gå ned i sluket, når man først tenker over det. Med mindre man har veldig rar mage er det jo ikke sånn at det henger igjen svære klumper når man er ferdig heller? Endret 3. oktober 2008 av Glør
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke for vane å gni bæsjen utover rumpen akkurat ...
Gjest Chrizzy Skrevet 3. oktober 2008 #24 Skrevet 3. oktober 2008 Alle som gjør noe sånt er noen uhelbredelige svin fra mars, marssvin !!!
Gjest Kanskje samboeren din? Skrevet 3. oktober 2008 #25 Skrevet 3. oktober 2008 Dette gjør jeg ofte; trodde det var helt vanlig. Det vil si, jeg tørker bort det verste, men gidder ikke å holde på til papiret er kritthvitt, som jeg gjør når jeg ikke skal dusje etterpå.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. oktober 2008 #26 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, men hør nå her da. Vi har altså lært at vi skal vaske oss i rumpa sist av alt. At man vasker håret, under armene, tærne osv først. Så da står dere altså med masse bæsj i rumpa i lange tider i dusjen da? Må kanskje tenke på det før jeg hopper inn i dusjen for å forføre neste gang hoho
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #27 Skrevet 4. oktober 2008 Kan dere ekle mennesker her på KG bare selge toalettene ders til Gambia, for så å tisse og bæsje i dusjen deres som faren til en her i tråden sa at man bare kunne gjøre dersom man slapp opp for papir? Mye griseri her ¨på KG...at kvinner holder på med prompetråder og bæsj i dusjen er nok til å tiltrekke seg de ekleste mennene.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #28 Skrevet 4. oktober 2008 Kan dere ekle mennesker her på KG bare selge toalettene ders til Gambia, for så å tisse og bæsje i dusjen deres som faren til en her i tråden sa at man bare kunne gjøre dersom man slapp opp for papir? Mye griseri her ¨på KG...at kvinner holder på med prompetråder og bæsj i dusjen er nok til å tiltrekke seg de ekleste mennene. http://tinypic.com/view.php?pic=o1w5i&s=4
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. oktober 2008 #29 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, men hør nå her da. Vi har altså lært at vi skal vaske oss i rumpa sist av alt. At man vasker håret, under armene, tærne osv først. Så da står dere altså med masse bæsj i rumpa i lange tider i dusjen da? Må kanskje tenke på det før jeg hopper inn i dusjen for å forføre neste gang hoho Det har aldri jeg lært. Så lenge man vasker hendene med såpe spiller det vel ikke noen rolle hvilken rekkefølge man vasker kroppen i? Dere som synes det er så ekkelt å bare vaske seg i dusjen, hva gjøre dere når dere er helt tom for papir? Gjør dette på unger av og til også jeg, hvis jeg skal skifte bleie på en unge som har vært litt løs i magen spyler jeg ren ungen i dusjen i stedenfor å bruke klut/våtservietter. Har aldri tenkt på at det kan være ekkelt. Har alltid tenkt at dusjen er til å vaske jeg i jeg, men nå har jeg i hvertfall lært at det er et must at man er helt ren før man går inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå