Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke det er uvanlig å tisse i dusjen, men de fleste sier nå at det er ekkelt og at det vil lukte. Vet ikke om det er så vanlig, men jeg har hørt om flere som går i dusjen etter "nummer 2" i stedenfor å bruke papir. Men vil ikke det være verre enn å tisse i dusjen? Da kommer det jo bæsjrester i dusjen. Og er ikke det egentlig eklere enn å tisse i dusjen? Forresten, noen her som gjør det?
Gjest *Ulla* Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg må si at jeg tviler sterkt på at noen i det hele tatt ville tenke på å gjøre det.
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Å joda, det er folk som gjør slikt. Har alltid hengt sammen med gutta og der får jeg virkelig høre litt av hvert. Å gå rett i dusjen etter å ha gjort nr. 2 uten å tørke seg er iallefall vanlig ifølge alle gutta. Urinere i dusjen er nok enda mer vanlig igjen
FoxyFish Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Å joda, det er folk som gjør slikt. Har alltid hengt sammen med gutta og der får jeg virkelig høre litt av hvert. Å gå rett i dusjen etter å ha gjort nr. 2 uten å tørke seg er iallefall vanlig ifølge alle gutta. Urinere i dusjen er nok enda mer vanlig igjen Med fare for å gjenta meg selv: Æsj!
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Når man tenker seg om så er det jo forsåvidt ikke så ille. Ikke at jeg klarer det selv, men jeg kjenner jo folk som bor i t.ex Gambia, og der er det jo helt vanlig å ha en bolle med vann ved siden av "hullet", og de vasker seg med bare hånden der bak når de har gjort nr. 2 Vil nå si at det er eklere. Og det er ikke bare i "bushen" slikt blir gjort, ei venninne av meg bor ganske fint der nede og t.o.m. der blir det gjort.
FoxyFish Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Når man tenker seg om så er det jo forsåvidt ikke så ille. Ikke at jeg klarer det selv, men jeg kjenner jo folk som bor i t.ex Gambia, og der er det jo helt vanlig å ha en bolle med vann ved siden av "hullet", og de vasker seg med bare hånden der bak når de har gjort nr. 2 Vil nå si at det er eklere. Og det er ikke bare i "bushen" slikt blir gjort, ei venninne av meg bor ganske fint der nede og t.o.m. der blir det gjort. Jeg ser den! Sånn er det når luksus er en selvfølgelighet, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Dusjen/badet skal være litt hygenisk, synes jeg. Folk er nakne der, og skal bli rene også er det noe av det første mange ser når man står opp. Tiss og bæsj hører til i dassen, og om jeg måtte ha fortalt det til min samboer hadde jeg nok blitt ganske oppgitt. Slikt lærer man når man er liten!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Wow, bare skriv ordet bæsj og man får mange svar på kort tid. Rart egentlig. Men det er en del som gjør det ja. Faren min sier at har man ikke papir så er det jo bare å gå i dusjen. Men å tisse i dusjen, det er ikke lov og han synes det er ekkelt. Selv så ser jeg ikke helt logikken der. Jeg synes nå bæsj er mye eklere enn urin.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Når man tenker seg om så er det jo forsåvidt ikke så ille. Ikke at jeg klarer det selv, men jeg kjenner jo folk som bor i t.ex Gambia, og der er det jo helt vanlig å ha en bolle med vann ved siden av "hullet", og de vasker seg med bare hånden der bak når de har gjort nr. 2 Det blir ikke det samme. Men godt poeng, for det er naturlig der
sacred Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Hvorfor i alle dager vil noen finne på å gjøre det? Det er da mye enklere og mindre ekkelt å bare tørke seg med papir!
momajoja Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje det er miljøhensyn som gjør at man gjør det? Spare papir? Tror jeg sparer inn på anna vis jeg gitt
FoxyFish Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje noen gjør det som en slags sympati med folk som ikke har våre hygieneartikler. Bæsj i dusjen gjør at man holder føttene godt plantet på jorda
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg merker jeg ikke liker helt tanken på det om samboeren skulle gjort det... Jeg synes det er _så_ rart at ikke gutter tørker seg ordentlig etter å ha vært på do. Jeg kan også få rester der bak, da tørker jeg med tørt papir først og så med papir med litt vann på, så med tørt papir igjen til alt er borte. Dette er vel grunnen til at mange har hatt bidet installert...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 Nå får det faen meg være nok dritt-tråder på KG! Virker utrolig useriøst å la slike tråder stå, er drita lei.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Nå får det faen meg være nok dritt-tråder på KG! Virker utrolig useriøst å la slike tråder stå, er drita lei. Er vel bedre med dritttråder enn drittsvar?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Er vel bedre med dritttråder enn drittsvar? Henger ikke det sammen akkurat som bæsjing og toalettpapir gjør da?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #20 Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke det er uvanlig å tisse i dusjen, men de fleste sier nå at det er ekkelt og at det vil lukte. Vet ikke om det er så vanlig, men jeg har hørt om flere som går i dusjen etter "nummer 2" i stedenfor å bruke papir. Men vil ikke det være verre enn å tisse i dusjen? Da kommer det jo bæsjrester i dusjen. Og er ikke det egentlig eklere enn å tisse i dusjen? Forresten, noen her som gjør det? Jeg må bare spørre: hvor vasker du egentlig stumpen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå