Nienna83 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er på utkikk etter en kald lilla mineralrouge i presset eller løs form. Jeg kler ikke så godt rosa og har bestilt flere prøver på lillafarge, men syns ikke noen er lik på bildet når jeg får dem. Deprimerende at det skal være så vanskelig å få tak i. Derfor lurer jeg på om det er noen som har sett eller prøvd en lillafarge de liker? Må være mineralmakeup
tante fiolett Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Har dessverre ikke en farge å anbefale, men du kan kanskje blande en farge du liker selv? Er jo ganske lett med mineralsminke, siden alt er i løs pudderform. Du kunne kanskje ha brukt en blå/lilla øyenskygge og blande i en mer rosa rouge?
Jean Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Här kanske finns något? http://www.meowcosmetics.com/blush.htm Kolla annars på MAD Minerals ex. Tänk på att du även kan köpa en lila fin ögonskugga i mineralmake up att lägga på kinden, exakt samma innehåll men burken blir mindre, bara att köpa en större burk att ha det i. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Nienna83 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det er så godt som umulig å si den egentlige fargen på blushen utifra bilder på mineralsminke. Jeg kan bestille en som ser lilla ut, men når jeg får den er den tydelig mye mer rosa enn bildet viser. Noen som har prøvd den Glominerals Cream Blush Plumeria? Den ser jo lilla ut på bildet, men jeg har mine tvil...
Corrazy Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Everyday minerals har noen helt lyse lilla, og noen litt mer plommefargede...
Hilde Christina Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Best Friends fra Everyday Minerals er kald lilla!
Gjest Gjest_l Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje Salon Fun fra Everyday Minerals kunne passet? Bildet av den på websiden deres lyver litt synes jeg, den er mer lilla i virkeligheten. Pen farge med skimmer.
Gjest Gjest_l Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg sjekket ut den glominerals cream blushen du nevnte. Hvis det er en sånn sterk lillafarge du er på utkikk etter, da tror jeg ikke mitt forslag om Salon Fun fra EM er en match.
Nienna83 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk for tips alle sammen Plutselig fant jeg mange, spes fra Glo. Og varianten med å bruke øyeskygge var ikke så dum. Har bestilt en fra ebay, spent på hvordan den ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå