Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert dersom kjæresten din gjennom 2 år ikke husker hvilken dato du har bursdag på, og når han i forbifarten skal nevne alderen din bommer han med ett år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøsses ... jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert, men jeg tror ikke jeg ville reflektert over det, han har sikkert glemt det mange ganger uten at jeg i det hele tatt har lagt merke til.

Verden har nok problemer fra før av om man ikke skal henge seg opp i hvorfor menn glemmer fødselsdager

Skrevet

Det hadde brydd meg et godt stykke ned på ryggen.

Eneste var vel at jeg hadde merket meg bak øret at jeg skulle hinte kraftig når bursdagen min nærmet seg neste gang for å være sikker på at han fikk med seg at han måtte kjøpe presang :P

Skrevet

Jeg ville vært glad for at han ikke bommet med mer enn ett år.

Men dersom det bare er fødselsdag og -år han glemmer så ville jeg ikke brydd meg særlig. Er det andre ting han glemmer i tillegg, så tror jeg at jeg hadde reagert annerledes.

Skrevet

Ingenting å bry seg om :)

Når han ikke husker navnet ditt begynner det å bli alvorlig :fnise:

Skrevet

Tror ikke man skal ta det så alvorlig - en av mine beste venninner fra vi var 7 år husker knapt sin egen bursdag - langt mindre min - og har av og til glemt hvor gamle vi er også :fnise: Men hun er definitivt glad i meg og andre rundt seg, hun bare husker ikke sånt. Samboern min må minnes på bursdagen til moren sin, og et år glemte han bursdagen min også (før vi bodde sammen). Jeg tar det ikke så tungt, og han er flink til å finne gjennomtenkte gaver o.l, så det er vel mest datoer han ikke klarer å lime inn i hodet sitt...

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg så mye om.

Skrevet

Er han snill ellers? Smart, pen, morsom? Tar han vare på deg? Får deg til å føle deg bra? er generelt en bra fyr?

Om han er det, ville jeg ikke brydd meg en døyt. :)

Skrevet

Enkelte er bare sånn, man får prøve å hinte litt. Men min mann husker alltid alle datoer, både forlovelsesdato, datoen vi ble sammen, bryllupsdato og bursdager, så det er faktisk mulig at jeg hadde blitt litt furten hvis det var akkurat min bursdag han glemte.

Min bror derimot husker aldri datoer, jeg sender konsekvent melding til han når noen i familien har bursdag.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe som helst, trur jeg hadde ledd godt av det, også hadde han nok måttet tåle litt erting i ettertid når bursdagen kom opp.

Jeg blir temmelig irritert av de som blir sure for at kjæresten ikke husker bursdager/bryllupsdag/valentine. Har man lyst til å feire noe, sier man det rett ut. Man holder ikke kjeft for så å bli forbanna når kjæresten ikke kommer hjem med blomster på dagen.

Skrevet

Min samboer husker min fødselsdato og alder, noe jeg slett ikke tar som en selvfølge. Jeg er veldig glad han husker det, men hadde ikke vært skuffet om han ikke husket.

Noen har bare veldig vanskelig for å huske datoer og tall. Ei venninne av meg "fikk" nylig et år ekstra. Hun hadde gått rundt og tenkt at hun var et år eldre enn hun egentlig var, og ble gjort oppmerksom på feilen av ei venninne som var like gammel. :) Så da kunne hun plutselig trekke fra et år på alderen sin. Juhuuu!

Jeg har store problemer med å huske fødselsdatoer. Enkelte datoer vil liksom ikke feste seg. Min aller nærmeste venninne har en sånn dato som jeg sliter med. Jeg bommer ofte med et par dager!

Så slapp helt av. At kjæresten din glemmer fødselsdato og alder er ikke en veldig dårlig egenskap.

Skrevet
Hvordan hadde du reagert dersom kjæresten din gjennom 2 år ikke husker hvilken dato du har bursdag på, og når han i forbifarten skal nevne alderen din bommer han med ett år?

Bare han bommer riktige veien, så :lur:

Skrevet
Enkelte er bare sånn, man får prøve å hinte litt. Men min mann husker alltid alle datoer, både forlovelsesdato, datoen vi ble sammen, bryllupsdato og bursdager, så det er faktisk mulig at jeg hadde blitt litt furten hvis det var akkurat min bursdag han glemte.

Min bror derimot husker aldri datoer, jeg sender konsekvent melding til han når noen i familien har bursdag.

Søs?? :)

Jeg får konsekvent meldinger fra min søster da jeg ikke husker noen datoer..

Skrevet
Jeg synes ikke det gjør noe som helst, trur jeg hadde ledd godt av det, også hadde han nok måttet tåle litt erting i ettertid når bursdagen kom opp.

Samme her. Det hender forøvrig at jeg må stoppe opp og tenke når folk spør hvor gammel han er. Det er ikke det at jeg ikke vet det, men det er jo ikke sånt jeg går rundt og tenker på daglig.

Skrevet

Jeg ville ledd. Jeg har selv klart å ta feil av min egen bursdag. Dvs. jeg husket datoen, men i farta gjorde jeg meg selv et år eldre enn jeg var. Og andre sine fødselsdager husker jeg aldri. I beste fall kommer jeg på det 3 dager etter at dagen har vært.

Skrevet

Jeg har bomma på hans alder og på min egen alder på hvor lenge vi har vært sammen og glemmer stort sett alles bursdager. Om folk skulle ta seg nær av dette hos meg hadde jeg desverre hatt få venner igjen. Han har også selv bommet på egen alder så her er vi ganske lite opptatt av slikt.

Skrevet

Jeg ville nok konkludert med at min samboer er som mannfolk flest. Det kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Heng opp en kalender og merk alle viktige dager. Ikke alle menn er så flinke med å huske slikt ;)

Skrevet

Jeg aner ikke om min samboer husker bursdagen min, jeg, for jeg driver med seriøs hinting i lengre tid før dagen, a la, ja, hva skal vi finne på på bursdagen min den 4. januar, da?

Jeg kunne nok kjapt glemt min kjæres bursdag dersom jeg ikke hadde dagen notert i kalenderen. Ikke fordi jeg ikke vet når han har bursdag, men fordi jeg ofte glemmer hvilken dato det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...