Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Støvsugeren min har tatt kvelden og jeg må kjøpe ny. Noen som kan anbefale en bra støvsuger? Jeg bor midt i byen og har hund, så da trenger jeg en ekstra god støvsuger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. oktober 2008 #3 Del Skrevet 3. oktober 2008 Anbefaler definitivt en uten pose! Uansett! Hater støvsugerposer! Det er et helvete å finne riktig pose i butikken! Har en LG støvsuger selv, og er veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. oktober 2008 #4 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 4. oktober 2008 #5 Del Skrevet 4. oktober 2008 Miele! Kraftstøvsuger gjennom alle år, og ja de holder mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. oktober 2008 #6 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fra http://forbrukerportalen.no/Artikler/2007/...c=1176183766.85 "Å ha poseløs støvsuger, gir deg fordelen av at du slipper å handle poser, og du blir følgelig aldri tom for dem. I vår test har vi med to poseløse støvsugere, og begge kom langt ned på lista. De klarer å holde ganske bra på partikler og støv til tross for manglende pose, men faller igjennom ved at de er dårlige på å støvsuge tepper, både med og uten dyrehår. Så selv om produsenter har gått hardt ut og ropt høyt om poseløse nyvinninger, er det ut ifra vår tabell ikke noe likhetstegn mellom poseløs og kvalitet.". Den Dyson støvsugeren i testen er hvertfall betraktelig svakere enn den jeg har. Sånne tester er jo uansett så-som-så, siden de kun tester enkelte modeller av enkelte merker. Den poseløse vi har nå, er den beste støvsugeren jeg har hatt på tepper noen gang. I tillegg fulgte det med teppebanker, som sikkert også hjelper på hvis man har behov for ennå mere kraft. (Vi trenger den ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest her Skrevet 25. juni 2009 #7 Del Skrevet 25. juni 2009 Den Dyson støvsugeren i testen er hvertfall betraktelig svakere enn den jeg har. Sånne tester er jo uansett så-som-så, siden de kun tester enkelte modeller av enkelte merker. Den poseløse vi har nå, er den beste støvsugeren jeg har hatt på tepper noen gang. I tillegg fulgte det med teppebanker, som sikkert også hjelper på hvis man har behov for ennå mere kraft. (Vi trenger den ikke) Kjøpte en støvsuger til nærmere 30.000 og den snudde livet mitt opp ned! Nå kan jeg slippe å gjøre så mye reint som før, fordi den er hovedsaklig en luftrenser, kombinert med støvsuger, aromaterapi(nydelig lukt i hele huset), og masse annet! Den fjernet faktisk cellulittene med ett spesielt munnstykke på venninnen min. :O Vil anbefale den til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 26. juni 2009 #8 Del Skrevet 26. juni 2009 Støvsugeren min har tatt kvelden og jeg må kjøpe ny. Noen som kan anbefale en bra støvsuger? Jeg bor midt i byen og har hund, så da trenger jeg en ekstra god støvsuger. Denne har jeg. Veldig fornøyd med den. Har astma, to katter og en hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 26. juni 2009 #9 Del Skrevet 26. juni 2009 Kjøpte en støvsuger til nærmere 30.000 og den snudde livet mitt opp ned! Nå kan jeg slippe å gjøre så mye reint som før, fordi den er hovedsaklig en luftrenser, kombinert med støvsuger, aromaterapi(nydelig lukt i hele huset), og masse annet! Den fjernet faktisk cellulittene med ett spesielt munnstykke på venninnen min. :O Vil anbefale den til andre. Jeg trenger også råd, så jeg hiver meg på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå