klibella Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har vært sammen med en mann i 4 år, og nå er vi også gift Sex-livet er i grunn bra, men jeg tenker det alltid kan bli bedre. Er veldig gira på å prøve ut nye ting som kan være god for han. Noe av det jeg liker aller best er å overraske han, dvs. gjøre noe som er bedre enn han har opplevd før. Har klart det noen ganger, men trenger tips fra dere menn til hva som er ekstra godt slik at jeg kan tilfredsstille han enda bedre Noen tips?
klibella Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2008 ingen tips å få?? Hva med dere damer??? Vet dere om noen gode triks som gjør mennene deres helt mo i knærne???
^me^ Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 gi en skikkelig blowjob ut av det blå..gjerne mens han kjører... sugehan, sette deg oppå han i ridestilling, hoppe av og suge han, sette deg på igjen, suge han..og fortsette sånn til det går for han..
Gjest Kozzzzzzzz Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Gi han en liten lapp hvor det står "Ett ønske oppfylles i kveld" og la han ønske seg det han vil:) Da ender du i det minste opp med noe han virkelig vil;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå