Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Sitter å irriterer meg grønn fordi jeg jeg er på vei ut snart og tenkte å handle inn ingrediensene til dagens oppskrift i God Morgen Norge, men den har jo ikke blitt lagt ut på nettet enda. Pleier det å ta lang tid? Noen som vet? Eller er det noen her som allerede har oppskriften og som kan dele den ut her?
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Og en ting til ... når jeg skal mose poteter til potetmos, kan jeg bruke en gaffel? Har ikke en slik moser, så vet ikke helt hva jeg skal bruke.
cilipili Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Og en ting til ... når jeg skal mose poteter til potetmos, kan jeg bruke en gaffel? Har ikke en slik moser, så vet ikke helt hva jeg skal bruke. Klart du kan! Tar bare litt lengre tid
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Tok sin tid før oppskriften ble lagt ut ja ... Var nødt for å dra ut før den kom ut, og handlet det lille jeg husket på vei hjem igjen. Gidder ikke å gå ut mer enn nødvendig Husket ikke alt, men får bare slumpe med det jeg har. Flott at det går greit med gaffel og potetmos
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Du vet du kan få de oppskriftene på mail? Gå på TV2.no, GMN og til Wenches kjøkken, der skal det være mulig å melde seg på mailliste. Jeg får oppskriftene på mail, nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå