Frk Johansen Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg var innom et parfymeri her om dagen og prøvde en ny Bourcheronparfyme. Den luktet godt og jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn men finner den ingen steder på nettet. Er det noen her inne som vet hva den heter? Husker bare at flaska hadde noe blått på seg men det var ikke den "ringen" som var av de første.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg var innom et parfymeri her om dagen og prøvde en ny Bourcheronparfyme. Den luktet godt og jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn men finner den ingen steder på nettet. Er det noen her inne som vet hva den heter? Husker bare at flaska hadde noe blått på seg men det var ikke den "ringen" som var av de første. Har du prøvd boucheron.com? Der har de bilder av flaskene...
Parfumfreek Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg trodde Miss Boucheron var den siste, men den er rosa ..
Frk Johansen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Har du prøvd boucheron.com? Der har de bilder av flaskene... Jeg gjorde det først men der er den ikke, det er det som er så merkelig.... Tror jeg må tilbake til den butikken jeg var jeg...
Parfumfreek Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Det må være denne tror jeg: B de Boucheron
Frk Johansen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Stemmer, den tror jeg det var!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå