Gjest Grinete Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg går gjennom en tøff periode, og gråter veldig mye. Og så er jeg selvfølgelig så heldig at jeg har sånne øyne som hovner opp. Brutalt mye! Hovedsaklig de øvre øyelokkene. Jeg kan ha grått voldsomt i 12-tiden en lørdag, og neste morgen er fortsatt øynene mine vanvittige hovne. Tar imot alle tips med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida*_* Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kaldt vann er det eneste jeg kan komme på, alt som kjøler ned.. Håper det går bedre deg, dette høres ikke bra ut Håper du har noen å snakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 3. oktober 2008 #3 Del Skrevet 3. oktober 2008 Prøv å legg kamillete-poser i kjøleskapet, det funker hvertfall litt. Ellers er agurk avkjølende. Anbefaler deg å kjøpe en øyegêle til å ha rundt øynene, de fleste merker har dette:) Vet at Clarins og Vichy har gode. Håper ting ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 3. oktober 2008 #4 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saape har en sånn "brillemaske" som du kan legge i kjøleskapet i 10 minutter, de kjøler veldig så tror at det vil hjelpe. Tror den kostet 20 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 3. oktober 2008 #5 Del Skrevet 3. oktober 2008 No Puffery fra Origins hjelper godt mot hovne øyelokk. Hadde ikke store forventninger til at dette faktisk skulle ha noen merkbar effekt, men det funker som bare det på meg. Dette er en gelé du legger på i et tykt lag rundt øynene, lar sitte en stund, og deretter skyller av. Da pleier øynene mine å være merkbart mindre hovne, men det er sikkert individuelt hvor godt det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saape har en sånn "brillemaske" som du kan legge i kjøleskapet i 10 minutter, de kjøler veldig så tror at det vil hjelpe. Tror den kostet 20 kroner. Sånn brukte jeg i en fæl periode i fjor med mye gråting og hovne øyne. Veldig effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jepp brillemaske er det beste. Våte Kamillete poser i kjøleskapet samt agurk er også ting som fungerer veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 6. oktober 2008 #8 Del Skrevet 6. oktober 2008 TS, skal love deg at jeg og du deler samme problem, jeg er i tillegg så sinnsykt heldig at jeg får røde "fregner" over halve ansiktet som gjerne sammen med hovenheten blir der i flere dager! En kveld ble jeg sinnykt lei meg og gråt i svært mange timer samtidig som jeg hadde verdens største raserianfall, dagen etter skulle jeg snakke forran nærmere 100 personer i ett møte... I total panikk for utseende prøvde jeg noe jeg egentlig ikke trodde ville fungere, men DET gjorde det til tusen!! Redningen heter VASELINE INTENSIVE CARE 98% ALOE VERA GEL. Jeg smurte meg med denne hele kvelden i 2-3 timer, med en gang det var absorbert i huden, smørte jeg på enda ett lag, veldig forsiktig rundt øynene. Dagen etter så jeg faktisk bedre ut enn jeg har gjort på veldig lenge! Etter den opplevelesen har jeg alltid en slik tube både i veska og i hjemmet :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 7. oktober 2008 #9 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg sverger til Body Shop sin eye gele. Den avkjøler og demper mine sinnsyke hovne øyne når jeg har grått. Ellers bruker jeg den til å se litt mer våken ut om morningene. Ikke er den noe dyr heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 7. oktober 2008 #10 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er heelt lik som deg.. kan gråte i 10 min og jeg ser helt forferdelig ut dagen etter. Eneste som virkelig fungerer for meg er Ole Henriksens Balancing Cucumber Lotion/mist. Jeg fukter bollumspads med denne og legger over øynene om natten (under en sovemaske logisk nok;)). Funker fint å fukte pads og legge disse på øynene i 15 minutter når hovenheten allerede er der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå