Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 jeg har møtt en flott fyr på nettet og vi har det kjempefint sammen. Vi skal reise på tur til danmark sammen denne helgen sammen med noen venner av han, og det virker forsåvidt som at han mener at han vil prøve ut dette med å være sammen med meg. Men da jeg var på besøk av han i dag så lånte jeg pcen hans og da så jeg at han hadde vært inne på den nettsiden vi traff hverandre på senest i formiddag. vi har ikke hatt Samtalen enda, så vi har ikke definert forholdet vårt på noe vis, men det virker jo som at han vil prøve det ut, men bør jeg tillate meg selv i å bli forelsket i en som er så interessert i meg og oppfører seg som kjæresten min, når han fremdeles bruker nettstedet vi traff hverandre på ?
girlnextdoor Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 folk kan ha mange forskjellige motiver for sine handlinger. kanskje han holder mulighetene åpne inntil han finner ut hva han vil med deg, eller kanskje han er en drittsekk. hva hvis du viste at han hadde sluttet å gå inn på denne nettsiden og sa det til deg...hadde du ikke følt press og at han kanskje gikk for fort frem? og selv om dere skal til danmark sammen er ikke du nødvendigvis den utvalgte, selv om han oppfører seg som kjæresten din. har dere ikke definert forholdet deres så kan du ikke vite noe som helst. for alt du vet kan det hende han bruker deg. mitt råd er å prøve å snakke litt med han og høre hvor han står i forhold til deg. håper han svarer oppriktig da, hvis du spør hvor dette bærer hen. hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt opp det ang det at han fortsatt besøker den nettsiden, MEN, definerer dere forholdet og dere to som kjærester, og du igjen finner ut om han har besøkt det nettstedet når dere er sammen av andre grunner enn å slette seg derfra, da ville jeg tatt det opp. du kan ha det i bakhodet og snike når dere har blitt sammen isåfall. men ingen grunn til å bli paranoid.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 TS her. Vi ble sammen på den turen, men etterpå så har vi bare vært sammen to ganger - og den siste dagen så oppdaget jeg at han fremdeles var aktiv på dette nettstedet. Jeg vil jo ha han, men jeg blir så usikker når han fremdeles ikke er ferdig med å lete... Er det ikke rart å ta intiativ til å bli sammen, for deretter å oppføre seg som om ingenting har skjedd.. ?
Gjest Frknett Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg traff min kjæreste på nett for snart 2 år siden. Vi ble enige om å slette profilene våres da vi ble et par Du får ta en prat med ham, og finne ut hvor dere står Hvis dere er i sammen synes jeg han skal slette profilen sin, han har jo ikke "bruk" for den lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå