Gå til innhold

hva definerer du som et sunt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier lurer jeg på hva dere definerer som et sunt forhold og hva synes dere er grensa for at nok er nok?

*lurer på om grensestrikken min har blitt tøyd litt vel langt så jeg lurer på, hva er akseptabelt?* *å hva er ikke?*

jeg synes det er ufint at han snur seg etter andre damer på gata når han er sammen med meg. (ja, det har hendt, men da har jeg gitt beskjed) ->skal det være nødvendig at man må si sånt?

vi krangler innimellom om ting som for meg er småting og i hjemmet der jeg har vokst opp ble det ikke kranglet om slik...

Dagligdagse ting etc som alle må gjøre synes jeg ikke er noe å starte en krangel om.

trodde aldri jeg skulle akseptere det men jeg er i et forhold der vi har sex et par ganger i måneden (max). *egentlig ikke akseptabelt for min del, men plutselig er jeg der likevel*

Vet ikke om det bare er jeg som har vært borti det, men jeg synes han blir mer og mer grinebiter for hvert år som går. (vi har vært sammen i 3,5år)

Føler at han plutselig kommer med knappe, kjipe svar, men når jeg tar det opp sier han at han ikke aner hva jeg snakker om.

Han har også en lei tendens til å si "dette vil jeg ikke snakke om/ gidder jeg ikke diskutere"

Hvordan skal man komme noen vei når samtalen blir lagt død fra den ene parten?

Har toleransestrikken min blidd slakk med årene eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...