Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg prøver å finne steder på nettet som selger Elizabeth Ardens Green Tea bodylotion. Har funnet den her, til 99 kr: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/...Body-Lotion.htm Så synes jeg dette var veldig billig for 500 ml?! Noen som vet om dette er et sikkert sted å kjøpe, eller?
cecilia coppola Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 jeg hadde ikke noen problemer da jeg bestilte derfra:) E.As green tea lukter så godt!
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Er nok riktig det ja. Men de sender nok fra USA eller UK til Norge. Tror ikke de holder til i Norge, noe som gjør at prisen faller drastisk.
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Er nok riktig det ja. Men de sender nok fra USA eller UK til Norge. Tror ikke de holder til i Norge, noe som gjør at prisen faller drastisk. Tax Free`en på Gardermoen (innland) hadde også disse til under 100-lappen. Genialt! Lukter kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå