Gregers Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Nå er det på tide at dere kaller en spade for en spade! Jeg forstår ikke hvorfor det aldri skal gå an å svare konkret på spørsmålene mine når vi skal være brutalt ærlige med hverandre. Min erfaring hittil i livet er at alt går opp i et sant spinneri av tomme fraser når dere skal forklare meg hvorfor jeg ikke var interessant alikevel. Det hadde liksom vært så mye greiere å få en klar beskjed! Gregers gir imidlertid ikke opp. Er det noe jeg er blitt vant til så er det å bli vraka uten noen egentlig årsak, så skulle jeg tatt meg nær av det hver bidige gang hadde jeg sannsynligvis vært innlagt for lenge siden. Man lærer da noe av hvert forsøk, så til neste gang er det kun forbedring å hente.
Gjest *Mim* Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kaller gjerne en spade for en spade.
Gregers Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Håper jeg dater deg en dag da, så er det ikke rom for misforståelser uansett hvordan daten vår går.
Jade Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Vanligvis når man dumper noen, så er det fordi man ikke er forelsket i vedkommende (lengre). Det er sjelden man dumper noen av konkrete grunner som at de ikke tjener nok, har for små muskler, gjør for lite husarbeid, kjøper for lite roser, synger falskt, ikke gir store nok orgasmer, at øynene sitter for tett sammen, eller at de ler rart. Men det varierer vel fra person til person.
Gregers Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Vanligvis når man dumper noen, så er det fordi man ikke er forelsket i vedkommende (lengre). Det er sjelden man dumper noen av konkrete grunner som at de ikke tjener nok, har for små muskler, gjør for lite husarbeid, kjøper for lite roser, synger falskt, ikke gir store nok orgasmer, at øynene sitter for tett sammen, eller at de ler rart. Men det varierer vel fra person til person.
Pingting Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 ...vet du sikkert at de synes datene var vellykkede da?
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Vanligvis når man dumper noen, så er det fordi man ikke er forelsket i vedkommende (lengre). Det er sjelden man dumper noen av konkrete grunner som at de ikke tjener nok, har for små muskler, gjør for lite husarbeid, kjøper for lite roser, synger falskt, ikke gir store nok orgasmer, at øynene sitter for tett sammen, eller at de ler rart. Men det varierer vel fra person til person. ---------------------------------------------------------------------------------------------- I mine situasjoner er det ikke snakk om å bli dumpa. Jeg forstår bare hvorfor ikke hvorfor damene får kalde føtter etter å ha hatt flere vellykkede romantiske deiter med meg som ofte innebærer klinings og enkelte ganger også sex. Kanskje de bare utnyttet deg for å få seg en beta? Kanskje de ikke følte at dette var rett for dem? Kanskje de ikke syns daten var spesielt bra. Mange muligheter her.
Jade Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Man trenger ikke å være forelsket for å ha klinings og sex.
Bokormen Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 I mine situasjoner er det ikke snakk om å bli dumpa. Jeg forstår bare hvorfor ikke hvorfor damene får kalde føtter etter å ha hatt flere vellykkede romantiske deiter med meg som ofte innebærer klinings og enkelte ganger også sex. Om ikke dette er å bli dumpet, hva er det da? De har prøvd deg ut litt, og funnet ut at dere ikke var en så god match som hun kanskje trodde fra starten. Er vel en grei sak det?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje de bare utnyttet deg for å få seg en beta? Kanskje de ikke følte at dette var rett for dem? Kanskje de ikke syns daten var spesielt bra. Mange muligheter her. Hva er en beta?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 I mine situasjoner er det ikke snakk om å bli dumpa. Jeg forstår bare hvorfor ikke hvorfor damene får kalde føtter etter å ha hatt flere vellykkede romantiske deiter med meg som ofte innebærer klinings og enkelte ganger også sex. Jeg har vært på en del sånne dater. Og når jeg da ikke er interessert videre så er det vanligvis ikke en konkret greie jeg kan sette fingeren på. Det føles bare ikke rett. Om problemet var en veldig konkret ting så hadde jeg sagt det. Men så lenge det bare "ikke stemmer" så vet jeg ikke selv hvorfor. Men for å gjette villt: Prøver du for hardt? Sånn at damene føler seg presset og ikke orker mer. Eller er du så ivrig på å få deg dame at du ikke ser an matchende personlighet før du innleder en flørt? Har møtt en del sånne. Jeg har i slike tilfeller fort oppdaget at vi ikke hadde noe håp om en fremtid sammen, og da har jeg droppet ut. Om ikke personlighetene matcher er det ikke mer å hente.
MarianneE Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Hva er en beta? annet ord for sex. Åfå beta'n= å ha sex
Gregers Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2008 Date var kanskje et noe upresist ord å benytte i denne sammenhengen, siden jeg går ut med damer jeg kjenner fra før. Dermed må de da ha en rimelig sterk oppfatning av meg og min personlighet i utgangspunktet. Siden jeg har klint, og enkelte ganger pult disse damene, så må det da vel gå an å si at de bare vare ute etter mine fysiske kvaliteter for noen anledningers skyd.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Gregers, kongen av overfladiskhet, hva vil du denne gangen?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Date var kanskje et noe upresist ord å benytte i denne sammenhengen, siden jeg går ut med damer jeg kjenner fra før. Dermed må de da ha en rimelig sterk oppfatning av meg og min personlighet i utgangspunktet. Siden jeg har klint, og enkelte ganger pult disse damene, så må det da vel gå an å si at de bare vare ute etter mine fysiske kvaliteter for noen anledningers skyd. Niks. Kompis-Gregers og potensiell-kjæreste-Gregers (og fuckbuddy-Gregers) for den saks skyld er egentlig ganske forskjellige folk. Jeg begynte å date en fyr jeg hadde kjent i fem år, og det var rett og slett ikke samme fyren som hadde vært kompis. De samme grunntrekkene, selvsagt, men alikevel akk så forskjellig. Og skal jeg være litt samfunnskritisk av meg (fysjom-fy) så er det ikke alltid like lett for kvinner å innrømme at de bare har vært ute etter sex. Kvinner skal jo være så fordømt drevet av følelser, være ut av stand til å skille puling og forelskelse og alt det der. Jeg blåser i det, og jeg syns kvinner flest burde blåse i det, men det er fremdeles såpass mange fordommer ute å går (bare ta en titt på en del av diskusjonene som har gått her) at en del kvinner feiger ut og ikke tør å innrømme. Ikke en unskyldning. Bare er mulig forklaring. Jeg personlig har fått beskjed om å være mindre direkte, og å kanskje kalle spaden for noe koseligere, men nå kan jeg jo bare si ifra at, nei, beklager, jeg har nå igjen fått beskjed om at spaden er en spade, så ha-ha.
Gregers Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser poenget ditt, siste gjest. Men det jeg synes er så merkelig da er all klininga. Det er ikke noen automatikk i at klining medfører sex, så hva skjer de gangene jeg bare kliner med damene uten å ha sex med dem? Etter mitt skjønn er klining et mye sterkere uttrykk før følelser enn hva sex KAN være
Fluffie Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser poenget ditt, siste gjest. Men det jeg synes er så merkelig da er all klininga. Det er ikke noen automatikk i at klining medfører sex, så hva skjer de gangene jeg bare kliner med damene uten å ha sex med dem? Etter mitt skjønn er klining et mye sterkere uttrykk før følelser enn hva sex KAN være Klining trenger ikke bety noe mer enn litt underholdning i hverdagen.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser poenget ditt, siste gjest. Men det jeg synes er så merkelig da er all klininga. Det er ikke noen automatikk i at klining medfører sex, så hva skjer de gangene jeg bare kliner med damene uten å ha sex med dem? Etter mitt skjønn er klining et mye sterkere uttrykk før følelser enn hva sex KAN være Kanskje de følte kliningen ble feil? Feil følelser. Da mener jeg ikke nødvendigvis romantiske følelser, men også fysiske følelser. Kan være så mange grunner til at man ikke vil mer.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #20 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg kan godt kline uten at det blir sex. Når man er singel har man ofte stor mangel på kroppskontakt med andre mennesker. Noen ganger er det godt å bli kost med og tatt på, uten at man nødvendigvis ønsker seg sex. Kroppskontakt trenger ikke alltid være seksuelt motivert. Mange synes jo det er deilig å få massasje, uten at det ligger noe seksuelt over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå