stompa Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Har vært sammen med kjæresten min i 5 år og er etterhvert blitt usikker på om jeg elsker henne. Har ikke samme følelser for henne som for min eks, som jeg var utrolig forelsket i, og utrolig seksuelt tiltrukket av. Men min nåværende kjæreste er stabil og god, selv om hun forstår seg mindre på følelser og nesten aldri forstår seg på meg og mine behov (selv om jeg sier rett ut hva jeg trenger). Hun sier han kjenner det i hjertet, magen og f*tta at hun elsker meg... (til tross for at hun har bedratt meg). Nå lurer jeg på hvordan dere andre kjenner eller vet at dere elske noen? Endret 2. oktober 2008 av stompa
Lissi Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har vært sammen med kjæresten min i 3 år og er etterhvert blitt usikker på om jeg elsker henne. Har ikke samme følelser for henne som for min eks, som jeg var utrolig forelsket i, og utrolig seksuelt tiltrukket av. Men min nåværende kjæreste er stabil og god, selv om hun forstår seg mindre på følelser og nesten aldri forstår seg på meg og mine behov (selv om jeg sier rett ut hva jeg trenger). Hun sier han kjenner det i hjertet, magen og f*tta at hun elsker meg... (til tross for at hun har bedratt meg). Nå lurer jeg på hvordan dere andre kjenner eller vet at dere elske noen? Stabil og god, men notorisk utro?
Nabodama Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Har vært sammen med kjæresten min i 5 år og er etterhvert blitt usikker på om jeg elsker henne. Har ikke samme følelser for henne som for min eks, som jeg var utrolig forelsket i, og utrolig seksuelt tiltrukket av. Men min nåværende kjæreste er stabil og god, selv om hun forstår seg mindre på følelser og nesten aldri forstår seg på meg og mine behov (selv om jeg sier rett ut hva jeg trenger). Hun sier han kjenner det i hjertet, magen og f*tta at hun elsker meg... (til tross for at hun har bedratt meg). Nå lurer jeg på hvordan dere andre kjenner eller vet at dere elske noen? Jeg kan ikke se for meg at noen andre menn kommer opp mot min mann. Andre menn blir uinteressante, rett og slett. Sånn vet jeg det Vært sammen i 7 år, gift i 5
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg må nok gå for klisjene om at det er noe man bare vet. Dersom man må betvile det så tror jeg man har mye man må jobbe med. Jeg har aldri betvilt om jeg har elsket noen, men visst veldig klart hvem jeg har elsket og hvem jeg ikke har elsket. Jeg elsker forresten ikke mennesker som ikke gjør meg godt, eller det vil si jeg elsker dem i all fall ikke nok til å fortsatt være sammen med dem (slo opp med eksen fordi han ikke gjorde meg godt selv om jeg elsket ham)
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bare vet det. Kunne aldri levd uten ham. Kan du leve uten henne?
amare Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 håper jeg finner en sånn en elsker man den personen så mye at det gjør vondt?
girlnextdoor Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 jeg bare spør... er det mulig å elske en person uten å kjenne dette mennesket ut og inn? -Når jeg elsker noen får jeg en intens omsorgsfølelse for det andre mennesket, nei ikke sånn man er mot barn, men at jeg kunne gjort nesten hva som helst for dette mennesket innenfor rimelighetns ramme, man ønsker det bare godt og man unner det all lykke, selv om det til og md kan koste en selv sorg. Det er forresten ett bibelvers som jeg synes beskriver det å elske noen ganske godt, selv om jeg ikke ser på meg selv som relgiøs...: 1. korinter 13, 4-7 "Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbragt og gjemmer ikke på det onde. Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærlighet utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt." Åhh! Det er sååå vakkert! Men! Jeg tror ikke mennesket er sterkt nok til å tilgi hva som helst selv om de elsker ett menneske ubeskrivelig mye, men jeg tror heller ikke de slutter å elske selv om de velger å avslutte ett forhold..
Que Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Som de fleste andre sier; man bare vet det... Jeg vet at jeg elsker forloveden min fordi jeg ikke kunne tenke meg noen andre enn han. Jeg kan se på en annen mann og syns at han er kjekk, men ikke noe mer enn det. Jeg vet jeg elsker han fordi jeg vet jeg kunne gjort nesten hva det skulle være for at han skal ha det bra. Egentlig er det utrolig vanskelig å forklare det... Det bare er sånn og det er HERLIG!!!
Alvelin Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vet at jeg elsker mannen min fordi jeg ikke kan forestille meg morgendagen uten han.
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vet at jeg elsker kjæresten min, fordi tanken på å ikke ha han i livet mitt er uutholdelig.. Har vært sammen i snart tre år nå, og virker som om jeg fremdeles er nyforelsket :rødme:
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 elsker man den personen så mye at det gjør vondt? Jeg syns det gjør godt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå