Mariblom Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Savner dette spillet så innmari. Før var det et sted på nettet hvor man kunne laste ned hele spillet til pc, men dette stedet er lagt ned. Har desverre mistet spillet fra pc'en pga. oppdateringer etc. Finnes det noe mulighet for å få spilt dette spillet nå til dags? (helst uten å kjøpe brukt, hvis jeg skal kjøpe tv- eller pc-spill nå vil jeg kjøpe noe nytt). Mari
Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Samboeren min har den nye Nintendo Wii, og han har lastet ned super mario 3 for ca 50 kr.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Savner dette spillet så innmari. Før var det et sted på nettet hvor man kunne laste ned hele spillet til pc, men dette stedet er lagt ned. Har desverre mistet spillet fra pc'en pga. oppdateringer etc. Finnes det noe mulighet for å få spilt dette spillet nå til dags? (helst uten å kjøpe brukt, hvis jeg skal kjøpe tv- eller pc-spill nå vil jeg kjøpe noe nytt). Mari Kan bruke en emulator og laste ned roms(spill) på div. nettsider. Vet du ikke hva dette er så les.. Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 2. oktober 2008 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå