Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg. Har premiere i februar, gjett hvem som skal på kino da? MEG! Noen flere som gleder seg.. :skaal:?

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Hvor har du lest det???

Skrevet

Det er Isla Fisher som skal ha hovedrollen, men jeg synes ikke hun ligner på den Rebecca Bloomwood jeg har laget i mitt hode! Her kan dere se bilder fra filmen..

Skrevet

Så kult! Jeg elsker de bøkene! :-)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Hvilke av bøkene er det som danner bakgrunnen for denne filmen?

Gjest Phoenix
Skrevet
Det er Isla Fisher som skal ha hovedrollen, men jeg synes ikke hun ligner på den Rebecca Bloomwood jeg har laget i mitt hode! Her kan dere se bilder fra filmen..

Enig. "Min" Becky har ganske høy, litt rundt og har krøllete mørk brunt hår... Luke er også rundere og har en kraftig nakke og kort hår...

Men er vel vanskelig for filmskapere å gjøre alle til lags ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Confessions_o...opaholic_(film)

Skrevet

Hun ser mye yngre ut enn jeg har forestilt meg henne. Forresten syntes jeg de bøkene var morsomst i starten, så tapte de seg etter hvert. Som den boka der Becky gifter seg. Greit at hun er vinglete, men der ble det litt vel mye av det gode. "Jeg velger det enkle bryllupet. Nei, det storslagne. Nei, tror jeg tar det enkle likevel. Nei, det må bli storslagent." Osv. osv. osv., jeg mistet i hvert fall tellingen på hvor mange ganger hun ombestemte seg.

Skrevet

Å så gøy! Har lest alle bøkene 2 ganger. Jeg gleder meg!!!

Skrevet

Sikkert fint, men skuespillerne stemte overhode ikke med mitt hode. :tunge1:

Skrevet

Gleder meg!!!!!!!! Mamma har lånt bøkene av meg,så hun skal også på kino å se den!

Skrevet

Moro at de bøkene blir film. Gleder meg til å se det.

Skuespilleren minnet faktisk litt om den Rebecca jeg hadde forestilt meg også. Ikke helt samme selvfølgelig, men ganske likt :)

Skrevet

Jippiiiii!

Elsker de bøkene, gleder meg masse til filmen!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

jasså, skal de lage film av disse også? ja.. jeg bet ikke helt jeg. Ble ikke så begiestret for denne serien med bøker som mange andre er. Jeg syns det ble irriterende å lese om all ubesluttsomheten hennes, og jeg syns rett og slett karakteren ble nesten litt uansvarlig. Men det er nå meg da..

Skrevet

Åååhh! Jeg elsker jo de bøkene :) Men vet ikke helt om jeg tør å se filmen - tenk om den ødelegger alt? Hun lignet hvertfall ikke på min Becky :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ho i Home and Away??? Nei, dette går verkeleg ikkje an! Eg greier ikkje å sjå for meg ho som Becca...

Skrevet

Hmmm.... Litt skeptisk. Hadde sett for meg en ørliten tanke mer konservativ-britisk-stil over filmen. Ut fra bildene ser det litt "plastikk" ut.

Men, regner med at jeg tar turen til kinosalen. Kanskje jeg blir positivt overrasket!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...