Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Sitter på husbankens hjemmesider og regner ut hvor mye jeg kan få i bostøtte men så er det et spm jeg ikke helt vet hva jeg skal svare på; Er boligen kommunal leiebolig / kommunalt formidlet bolig ELLER fremleid bolig i borettslag.. Om man tenker å leie en leilighet hvor utleiemegleren er den du må skrive kontrakt med, hva er leiligheten da..?
covergrl Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Sitter på husbankens hjemmesider og regner ut hvor mye jeg kan få i bostøtte men så er det et spm jeg ikke helt vet hva jeg skal svare på; Er boligen kommunal leiebolig / kommunalt formidlet bolig ELLER fremleid bolig i borettslag.. Om man tenker å leie en leilighet hvor utleiemegleren er den du må skrive kontrakt med, hva er leiligheten da..? blir ikke det fremleie da...?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Får man ikke bostøtte om boligen er leid privat eller via utleiemegleren? AAAARGH! For en jungel..prøvde å ringe husbanken for å få vite mer om krav til bolig men de kunne si at jeg måtte spørre kommunen min om det og der visste de heller ikke. Jeg skjønner ikke greia!
Rosalie Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Fra Husbankens hjemmesider: Boligkrav Hvem kan få bostøtte? Hva er bostøtte? Bostøttebrosjyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå