Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker: Mascara: Max Factor Masterpiece Max/Maybelline Define-A-Lash Løspudder: Fra The Body Shop Lipgloss/leppepomade: Grønn Lypsyl Øyenskygger: The Body Shop, H&M, L`Oreal osv... Concealer: YSL
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 PS: Si gjerne om du er fornøyd med produktene eller ikke. Jeg liker all sminken jeg skreiv, utenom mascaraen fra Maybelline.
annamaria8 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker akkurat samme maskara. Før Masterpiece, men kjøpte sist Rosa Define-a-lash. Den har ikke noen særlig god kost. Vil kjøpe masterpiece igjen neste gang. Jeg bruker også grønn Lypsyl. Ellers bruker jeg ikke noen annen sminke.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker akkurat samme maskara. Før Masterpiece, men kjøpte sist Rosa Define-a-lash. Den har ikke noen særlig god kost. Vil kjøpe masterpiece igjen neste gang. Jeg bruker også grønn Lypsyl. Ellers bruker jeg ikke noen annen sminke. Enig! Men Masterpiece Max er knall
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Mascara: YSL Concealer: YSL Foundation: Chanel Pudder: Chanel Kajal: Lancome Øyenbrynsblyant Isadora Ikke fornøyd med øyenbrynsblyanten fra Isadora. Ellers er jeg fonøyd med resten, men foretrekker heller mascaraen Diorshow enn YSL sin !
Nemesis Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Foundation: Id fairly light Maskara: Lancome Hypnose Solpudder: Id Warmth og Body Shop Concealer: Helena Rubinstein Magic concealer
rabagast Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 NARS powder foundation MAC blot powder Kanebo 38 mascara Clinique superfine liner/cream shaper for eyes Guerlain/Clinique/Shiseido øyenskygge Clinique butter shine/moisture sheer lipstick L'oreal touche magique concealer (og selvfølgelig grønn lypsyl, men regner den ikke som sminke) Er strålende fornøyd med alt, men det har tatt en del prøving og feiling å komme til det punktet...
Gjest fragment Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Til daglig: Mascara: Maybelline Define-A-Lash Eyeliner: H&M Øyenbrynsgelé: H&M Solpudder: Isadora
Bjørnemor Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Til daglig bruker jeg ikke annet enn solpudder.. Har solpudder i alle varianter... men på dagtid blir det clinique sunkissed solpudder.. lyst å fint.. Men når jeg skal ut bruker jeg: Dior show maskara øyenskygger kjøpt på smartklubb i en sminkeboks.. utrolig gode solpudder, varierende.. men mest terracotta fra guirlain Foundation compact total finish fra kanebo..
laperla Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fundation: ID Pudder: YSL Matt & radiant (ikke imponert over dette, men syns jeg må bruke det opp...) Lipgloss: Superbalm Clinique, Levres Scintillantes Chanel, Sweet balm Lancome Øyeskygge: ID eyeshadow og liner, Guerlain, Dior og Chanel Mascara: 2 Brush mascara Guerlain (ikke helt fornøyd med den heller, litt dum kost som gjør at det er lett for å smøre mascaraen utover i ansiktet. Den blir fort klumpete.) Endret 2. oktober 2008 av laperla
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Mascara: Varierer mellom Dior,YSL, Lancome og Helena Rubinstein. Pudder: ID mineral Concealer: Helena Rubinstein Eyeliner: Dior vannfast Øyenskygge: ID mineral eller makeupstore Solpudder: ID mineral og isadora Kjempe fornøyd med alle produktene!=D
Gjest Raptuza Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Mascara: L'Oreal Longitude/Isadora Boost up Eyeliner: Diverse billege Foundation: Lancome Photogenic Concealer: Kanebo Øyenskygge: Diverse billige Ligloss: L'Oreal Glam shine/ Yves Rocher Øyenbryn: Fleur de Sante Leppebalsam: Fleur de Sante, Savex
Muffinsdilla Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Mascara: Maybelline Define-A-Lash Volume Foundation: Nivea tay Real Compact Foundation Pudder: H&M Compact Powder Lipgloss: H&M Rich Lip Gloss (Ruby wine) Dekkstift: GOSH Cover Corector Stick Øyenskygge: IsaDora Perfect Eye Shadow Fornøyd med alt!
snooops Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Foundation: Jane Iredale, True Cosmetics Concealer: Amazing Cosmetics, Cory Cosmetics Pudder: Jurlique Rouge: Shu Uemura, Nars, Paula Dorf, Bobbi Brown, Clinique Solpudder: Nars Øyenskygge: Nars, Chanel, Laura Mercier, Bobbi Brown, Lorac, Mac, Shu Uemura Mascara: Helena Rubinstein, YSL Øyenbrynspudder: Anastasia
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Lurer bare på en ting: er det noen som har prøvd mascaraen fra H&M? Hvordan er den?
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg bruker ikke så mye sminke til daglig, men går fort lei, og har et lass som jeg varierer mellom: Foundation: Bare Minerals, GloMinerals, Signature Minerals, UgloGirl Concealer: Litt forskjellige; HR Magic Concealer, penneconcealerne fra YSL og Chanel under øynene. Har også concealer fra GloMinerals, men tror jeg er allergisk mot den. Rouge: Bare Minerals, GloMinerals, Signature Minerals, Everyday Minerals Mascara: Clinique Lash Power (OK, men skal tilbake til Kanebo), Diorshow Iconic Øyenbrynsblyant: Dior Øyeskygge: Multitasking fra Everyday Minerals (egentlig en concealer, men man ser så våken og opplagt ut med den). Lepper: Farget leppebalsam fra Clarins.
mari4ever Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg bruker ikke så mye sminke til daglig, men går fort lei, og har et lass som jeg varierer mellom: Foundation: Bare Minerals, GloMinerals, Signature Minerals, UgloGirl Concealer: Litt forskjellige; HR Magic Concealer, penneconcealerne fra YSL og Chanel under øynene. Har også concealer fra GloMinerals, men tror jeg er allergisk mot den. Rouge: Bare Minerals, GloMinerals, Signature Minerals, Everyday Minerals Mascara: Clinique Lash Power (OK, men skal tilbake til Kanebo), Diorshow Iconic Øyenbrynsblyant: Dior Øyeskygge: Multitasking fra Everyday Minerals (egentlig en concealer, men man ser så våken og opplagt ut med den). Lepper: Farget leppebalsam fra Clarins. jeg brukte mye mer før men blitt veldig lat med sminkingen til daglig. nå jeg skikkelig sminker meg bruker jeg: Concealer- den på stiftform av Lorèal - veldig god! Mascara- Varierer veldig mellom alle de jeg har men mest fornøyd med: Clinique sin nyeste maskara og lancomè sin hypnosè Foundation- i.d bare minerals, isadora sin mineral make-up. Ellers er jo kanebo total finsih veldig fint rouge- i.d bare minerals i fargen glee. ellers solpudder kulene fra the body shop men egentlig litt formye farge nå:Pv varierer veldig her også. bruker clinique sitt solpudder, maxfactor sin rouge nr. 225- fin fersken farget glød:) mest fornøyd med solpudderkulene fra the body shop og i.d sin rouge øyenskygger: elsker dior sitt palett med lyse farger og en brun å en grå ( bruker ikke den grå da men)The makep store øyenskygger, maxfactor, lancomè, isadora, gosh, osv osv:) løspudder hvis jeg bruker vanlige foundationer - clinique
Rexina Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Foundation: GloMinerals Concealer: GloMinerals foundation, lagt med en concealer-børste Rouge: Chanel Reflex, men når den er tom vil jeg prøve mineral blush Mascara: Max factor masterpiece max Øyenbrynsblyant: Øyenskygge fra Isadora, fordi jeg mista øyenbrynsblyanten min fra HM:( Øyeskygge: som regel MAC, men bruker mest til fest Lepper: Vaselin-ting.. Noen ganger Juicy Tube fra Lancome, lipgloss fra Guerlain eller leppestift fra Estee Lauder
Coriander Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Bobbi Brown: Foundation, concealer, oyenskygge, mascara Loreal: Rouge Max Factor: Liquid eyeliner Clinique: Oyenskygge Hadde jeg hatt penger til det, ville jeg hatt alt fra Bobbi Brown, har aldri brukt saa bra sminke i mitt liv.
mari4ever Skrevet 3. oktober 2008 #20 Skrevet 3. oktober 2008 Bobbi Brown: Foundation, concealer, oyenskygge, mascara Loreal: Rouge Max Factor: Liquid eyeliner Clinique: Oyenskygge Hadde jeg hatt penger til det, ville jeg hatt alt fra Bobbi Brown, har aldri brukt saa bra sminke i mitt liv. hørrtes bra ut det om den bobbi brown sminken du sa:) vet du noe om løspudderet er noe bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå