pittie Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Aldri tenkt over dette selv, men nå fikk jeg meg ny pc og vil absolutt ikke miste bookmarksene i Firefox på gamle pc'n. Fins det noen god/praktisk måte å overføre de til ny pc'n?
AkoVita Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Aldri tenkt over dette selv, men nå fikk jeg meg ny pc og vil absolutt ikke miste bookmarksene i Firefox på gamle pc'n. Fins det noen god/praktisk måte å overføre de til ny pc'n? Hei Pittie, Du kan bruke Mozbackup som en komplett løsning for firefox og thunderbird email. Lite og enkelt , men effektivt. Etter du har tatt backup så overfører du filen til din nye pc, gjerne over msn eller nettverk. Eller lagrer den på en cd/minnebrikke. Du laster det ned her http://www.hardware.no/artikler/programtip...kup_1_4_4/26741 Mvh Andrè
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Firefox har også en addon som heter foxmarks. Den lagrer de på en side og om jeg har flere profiler på flere pc'er så synkroniseres de med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan lagrer man kjapt og enkelt absolutt alle favorittlinkene fra Internet Explorer så jeg kan overføre dem med f.eks minnepenn?
Gjest Gjest_AkoVita_* Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan lagrer man kjapt og enkelt absolutt alle favorittlinkene fra Internet Explorer så jeg kan overføre dem med f.eks minnepenn? Det er igrunn veldig enkelt. Gå til Start > My Computer > Local disk C: > Documents and settings > klikk på mappen med ditt windows login navn > favorites Det blir da noe alla det her du ser C:\Documents and Settings\Andre\Favorites Jeg bruker enghelsk XP :-) Mvh AkoVita Andrè
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå