Gjest Peeling Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, Har akkurat hatt ein peeling gjennomført med CO2 laser, resultatet vart overaskende bra. Hadde ikkje forventa at du skulle bli så bra, da spesielt arr/rynker rundt øynene, men også huden sjenerelt har blitt fryskere og "nyere" Huden er fortsatt rød(faktisk er den rosa for øyeblikket), men laget som dannet seg etter pelingen, huden som vart fjernet har blitt borte dei siste 2 dagene og gitt meg ein penere og yngre hud.
Jean Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Härligt! Jag blir glad av att läsa om effektiva behandlingar. Har du gått En eller flera ggr med denna CO2-laser? Tog du hela ansiktet, vad fick du betala? Jätteskoj verkligen. Vad var dina huvudsakliga problem då du bestämde dig för att testa denna metod? MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Jean Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hej igen, hoppas du läser detta! Jag skulle hemskt gärna vilja skriva några rader om din åsikt och känsla för genomgången Koldioxidlaser, på min blogg. Många är nyfikna och har frågat mig om just detta. Det är oxå trevligt att få saker ur andras perspektiv än bara mina! Hör jättegärna av dig. Du kan maila mig via min blogg. Klicka bara på det snurrande snabela:et! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Raptuza Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Snabela=krøllalfa/alfakrøll på norsk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå