Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

• Etter en date, hvordan vet man at den har vært vellykket?
  • Hvem syns dere bør ta kontakt etter daten, jenta/gutten?

Mine svar:

Daten har vært vellykket hvis man sitter igjen med en god følelse, og har avtalt nytt treff? eller må man kanskje ikke avtale nytt møte?

Jeg er litt gammeldags av meg, og syns gutta bør ta kontakt etter daten, takke for en fin date ect..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vellykket date: Jeg smiler ved tanken på fyren, blir varm inni meg, både her og der. :sjarmor:

Hvem tar kontakt: Hipp som happ, samma det vel.

Nytt møte må jo ikke nødvendigvis avtales ila daten, kan ta det pr sms etterpå for eks.

:)

Skrevet

Hei

man sitter vel gjerne igjen med en følelse av hvordan det har gått. I mine tilfeller hvor det har gått bra har det gjerne gått en melding før sengetid eller i løpet av dagen derpå hvor man forteller hvor koselig det var og håper at man kan gjenta det. Man sier man skal vente i 3 dager og bla bla bla, men det koster lite å fortelle om man syns det var koselig. Dessuten mener jeg ikke man trenger å avtale ny date med en gang, men gi inntrykk av at det er ønskelig i det minste :)

Om det er viktig for deg å være gammeldags så syns jeg du skal være det. :) Men husk det er ikke alle gutter som er gammeldagse av seg... men jeg skjønner hvor du vil hen :)

Lykke til

Gjest Purple Haze
Skrevet

I mine øyne har daten vært vellykket, hvis det var hyggelig, og jeg kunne tenke meg å møte han igjen.

Hvem som skal ta kontakt etterpå, blir vel opp til den enkelte. Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være opp til gutten.

Har jeg hatt en hyggelig date, og ønsker videre kontakt, sender jeg en sms senere samme dag. Takker for en hyggelig stund, og håper vi ses igjen.

Gjest Gjest_aina_*
Skrevet

Godt spørsmål. Hvis du har en god magefølelse, vil jeg si. Hvis du ikke stresser eller lurer på om han/hun vil gi lyd fra seg etterpå. At du føler deg rolig og glad.

Selv hadde jeg en utrolig god date forrige uke. Vi hadde masse å prate om, og kunne sittet mye lenger. Det sa han også. Og jeg var ikke et øyeblikk i tvil om at jeg ville høre mer fra fyren. Og det stemmer. Mailene fyker fram og tilbake!

Skrevet
Godt spørsmål. Hvis du har en god magefølelse, vil jeg si. Hvis du ikke stresser eller lurer på om han/hun vil gi lyd fra seg etterpå. At du føler deg rolig og glad.

Selv hadde jeg en utrolig god date forrige uke. Vi hadde masse å prate om, og kunne sittet mye lenger. Det sa han også. Og jeg var ikke et øyeblikk i tvil om at jeg ville høre mer fra fyren. Og det stemmer. Mailene fyker fram og tilbake!

Hvor lang tid gikk det før du hørte fra han igjen?

Selv var jeg på date i går, satt igjen med en god følelse. Og begge sa det til hverandre under daten at dette var sååå bra! Spent på om jeg hører noe i dag.. Jeg vil nok vente til jeg hører fra han..

Som TS skriver- så er jeg enig i at gutta bør ta det første steget videre. Tenker selv litt gammeldags på dating området. Liker å være "jente, jente" og at gutta tar litt "vare" på meg..

Gjest Gjest_aina_*
Skrevet
Hvor lang tid gikk det før du hørte fra han igjen?

Jeg tror ikke det gikk mer enn et døgn, sånn ca. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...