mari4ever Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 de selger bare 750 ml av denne sjampooen på LF. andre nettsteder det er billige KMS produkter?
hufsa! Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 de selger bare 750 ml av denne sjampooen på LF. andre nettsteder det er billige KMS produkter? Sjekk Ebay.
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Enig sjekk ebay. Liker ikke LF lengre, de var gode før men nå syns jeg de er elendige. Kjøper aldri noe der mer. Endret 3. oktober 2008 av Motebamsen
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 På blivakker.no har de KMS produkter til taxfreepriser. Mange av mine venner bruker denne siden og er fornøyd:) http://blivakker.no Håper du finner det du leter etter:)
mari4ever Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 På blivakker.no har de KMS produkter til taxfreepriser. Mange av mine venner bruker denne siden og er fornøyd:) http://blivakker.no Håper du finner det du leter etter:) trodde det ikke var frakt på blivakker.no jeg det var mye billigere enn butikk men var en frakt på nesten 100 kr:S ebay finner jeg ikk utav uansett
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Syns heller ikke blivakker er noe serlig, den frakta. Uansett om du kjøper en liten flis ??? Nei ebay er best, ellers kan du jo google det her gjorde det for deg google søk KMS moisture shampoo Hahaha ditt innlegg på KG kommer først i google søket!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 på beautybay.com koster en shampo rundt 60-70 kr..
mari4ever Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2008 Syns heller ikke blivakker er noe serlig, den frakta. Uansett om du kjøper en liten flis ??? Nei ebay er best, ellers kan du jo google det her gjorde det for deg google søk KMS moisture shampoo Hahaha ditt innlegg på KG kommer først i google søket! hehe nei drittside:P haha gjør det? tøøøft at mitt innlegg kommer først på google:p
mari4ever Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2008 på beautybay.com koster en shampo rundt 60-70 kr.. er beautybay en amerikansk side?:O trodde den var engelsk jeg:p
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Øhhh, sløv jeg.. Den er engelsk ja så da blir vel prisen en annen..
mari4ever Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 Øhhh, sløv jeg.. Den er engelsk ja så da blir vel prisen en annen.. haha stemmer:)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Når jeg skal inn på beutybay så blir jeg automatisk sendt videre til facemakeup.net - og der finner jeg ikke noen hårprodukter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå