Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 1. Hvor mange kalorier inneholder 1,5 liter Coca Cola? 2. Hvor mye vann er det anbefalt å drikke hver dag? 3. Jeg har til nå bare drukket Coca Cola i mange år. Ikke noe annet enn det. Det å kutte det ut var veldig enkelt, og gjort på en dag. Men jeg er ikke så fryktelig glad i vann, så jeg byttet ut Coca Colaen med melk. Men det er vel ikke bra å bare drikke melk heller??? 4. Hvor på nettet kan jeg finne ferdige "dagsplaner" med måltider? Og til slutt, kan noen være så snill å ramse opp fordelene med å slutte å drikke Cola? For motivasjonens skyld? På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg drakk masse cola før. Så nevnte en at man kunne kjenne sukkeret så godt på tenna. Etter det merket jeg det hele tiden også, a det blir sukker tenna på første slurk! Tilsutt klarte jeg ikke mer I Tillegg kan man helle cola ned i dassen, så renses det! Så det sier jo litt om hvor sterkt produkt det er
Gjest New Dawn Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Du skal bare drikke så mye vann at urinen din ikke er mørk og lukter stramt - den skal være lys og nesten uten lukt. Jeg synes ihvertfall det er en grei indikator på hvor mye vann jeg skal drikke.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 1,5 liter cola inneholder ca 675 kalorier.
Belit Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Melk inneholder mange kalorier og sukker, selv om det naturligvis er mye bedre enn Cola. Venn deg til vann, du. Det er ditt beste alternativ. Fordelene med å droppe Cola er jo endeløse. Cola er full av kunstige drittstoffer, sukker og syrer som ødelegger både mage, tenner og kroppen forøvrig, i tillegg til utrolig mange tomme og verdiløse kalorier som legger seg som dissefett overalt hvor du ønsker å være slank og stram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå