Gjest Gjest_synne_* Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan funker hårkur? altså skal man vaske håret først også tørke håret litt og deretter ta hårkuren i, la virke noen minutter og dusje en gang til håret?:S Vær så snill å svare meg
AnetteR Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 "Oppskriften" står på baksiden av kuren. For de fleste er det akkurat slik du beskriver. Men frisøren min anbefalte en gang å ta i kuren i god tid før dusj, gjerne gå med den et par timer om jeg hadde mulighet. Det aller beste er visstnok å smøre håret inn med kuren, pakke håret inn i plastfolie, og surre et håndkle rundt hodet. Varmen gjør visstnok at kuren virker ekstra bra.
Gjest Gjest_synne_* Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan funker hårkur? altså skal man vaske håret først også tørke håret litt og deretter ta hårkuren i, la virke noen minutter og dusje en gang til håret?:S Vær så snill å svare meg På kuren stod det at kuren skullke masseres inn i håndkletørret hår og virke i 10 minutter, deretter skylles ut...
Gjest Gjest_synne_* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 På kuren stod det at kuren skullke masseres inn i håndkletørret hår og virke i 10 minutter, deretter skylles ut... men hvor MYE skal man ha i håret?
hufsa! Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 men hvor MYE skal man ha i håret? Heia,du må ha i sånn at du får fordelt det i hele håret,i håndkle tørket hår.
AnetteR Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Heia,du må ha i sånn at du får fordelt det i hele håret,i håndkle tørket hår. Jeg bruker kun i lengdene, føler hodebunnen er "fet" nok. Samme som med balsam - den gnir jeg aldri inn i hodebunnen, da blir håret for tungt. Men den skal dekke håndkletørret hår, ja. Jeg bruker en grovtannet børste for å fordele den etter å ha gnidd det inn.
hufsa! Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker kun i lengdene, føler hodebunnen er "fet" nok. Samme som med balsam - den gnir jeg aldri inn i hodebunnen, da blir håret for tungt. Men den skal dekke håndkletørret hår, ja. Jeg bruker en grovtannet børste for å fordele den etter å ha gnidd det inn. He he ja,men jeg er heilbleka så her kan det ikke bli fuktig nok!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå