Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_synne_*
Skrevet

Hvordan funker hårkur?

altså skal man vaske håret først også tørke håret litt og deretter ta hårkuren i, la virke noen minutter og dusje en gang til håret?:S Vær så snill å svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Oppskriften" står på baksiden av kuren. For de fleste er det akkurat slik du beskriver.

Men frisøren min anbefalte en gang å ta i kuren i god tid før dusj, gjerne gå med den et par timer om jeg hadde mulighet. Det aller beste er visstnok å smøre håret inn med kuren, pakke håret inn i plastfolie, og surre et håndkle rundt hodet. Varmen gjør visstnok at kuren virker ekstra bra.

Gjest Gjest_synne_*
Skrevet
Hvordan funker hårkur?

altså skal man vaske håret først også tørke håret litt og deretter ta hårkuren i, la virke noen minutter og dusje en gang til håret?:S Vær så snill å svare meg :)

På kuren stod det at kuren skullke masseres inn i håndkletørret hår og virke i 10 minutter, deretter skylles ut...

Gjest Gjest_synne_*
Skrevet
På kuren stod det at kuren skullke masseres inn i håndkletørret hår og virke i 10 minutter, deretter skylles ut...

men hvor MYE skal man ha i håret?:P

Skrevet
men hvor MYE skal man ha i håret?:P

Heia,du må ha i sånn at du får fordelt det i hele håret,i håndkle tørket hår.

Skrevet
Heia,du må ha i sånn at du får fordelt det i hele håret,i håndkle tørket hår.

Jeg bruker kun i lengdene, føler hodebunnen er "fet" nok. Samme som med balsam - den gnir jeg aldri inn i hodebunnen, da blir håret for tungt.

Men den skal dekke håndkletørret hår, ja. Jeg bruker en grovtannet børste for å fordele den etter å ha gnidd det inn.

Skrevet
Jeg bruker kun i lengdene, føler hodebunnen er "fet" nok. Samme som med balsam - den gnir jeg aldri inn i hodebunnen, da blir håret for tungt.

Men den skal dekke håndkletørret hår, ja. Jeg bruker en grovtannet børste for å fordele den etter å ha gnidd det inn.

He he ja,men jeg er heilbleka så her kan det ikke bli fuktig nok!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...