Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er farlig å ta imovane mens man går på antabus?

Skrevet

Står ikke noe konkret i Felleskatalogen, men ettersom dette såvidt jeg vet er reseptbelagt medisin - hvorfor ikke spørre legen som skriver den ut?

Skrevet
noen som vet om det er farlig å ta imovane mens man går på antabus?

Heia,farlig er det jo ikke men du blir jo satans klein om det slår ut,men trodde ikke antabus hadde noe virkning på imovane...

Skrevet

legekontoret er stengt. lurer på om det er farlig å blande det liksom.. eller om sovemedisinen vil fungere som normalt.

Skrevet
legekontoret er stengt. lurer på om det er farlig å blande det liksom.. eller om sovemedisinen vil fungere som normalt.

Jeg kan si såpass at vennina mi hadde innsydd antabus og ho spiste alta v medisiner ho kom over..ha ha så går nok greit!

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg ville spurt en farmasøyt/lege om dette.

Skrevet

de kan kombineres uten problem. eller, vel, problemene man har når man trenger antabus og imovane er mye verre. medisinene kan gi bivirkninger, men disse to er ganske vanlige å gi til rusmisbrukere, bortsett fra når man vil at rusmisbrukerne skal gå helt "cold turkey" og venne seg til å sove normalt.

det siste kan jo være en idé? det kan hende verden blir mye deiligere når man er edru - og man ikke har bomull i hodet. for uansett hvor ofte man sier at imovane ikke har særlige bivirkninger, er man i hvert fall ikke sitt beste jeg dagen etter man har brukt den.

Skrevet

... du kan også lete på steder som felleskatalogen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...