Gå til innhold

Noen som har sett "sammen igjen" Med Hege og Øyvind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de jo kommet tilbake med enda et show og jeg lurer på om noen her har sett det og hva dere synes?

Vi har endelig klart å få billetter i november og gleder oss masse, da vi alltid har likt disse to.

Så et par anmeldelser nå hvor de sier at dette ikke var så bra denne gangen.

Vi skal uansett se dem, men lurer på hva "vanlige" folk som ikke lever av å skrive anmeldelser virkelig mener om showet.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

De begynner å bli for "utdaterte". Så showet og ble veldig skuffet, men fant ut at det ikke skyldtes dem men meg, jeg har gått videre men det har ikke de for å si det sånn. Var på showet de hadde for noen år siden og syntes dette ble en flau gjentakelse.

Skrevet

Jeg så showet i januar og hadde store forventninger som dessverre ikke ble innfridd. Som gjesten nevnte, det er akkurat som om de ikke har gått videre fra der de var da de var på sitt mest populære. Rare figurer med snodige klær, kroppsfasonger og positurer er ikke like gøy som det var for 20 år siden liksom.

Men de har med en hyllest til et spesielt kapittel i norsk filmhistorie som er veldig bra. Skal ikke røpe hva det er, men det var ganske rørende.

Mulig de forandrer showet litt underveis siden de spiller det i så mange måneder?

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar:)

Flere synspunkter på dette showet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...