Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har tatt ut kalkunfilet og bacon fra fryseren, men vet ikke hva jeg skal lage. Ikke noe så altfor avansert. Jeg har poteter, ris, pasta, nudler. Salat, smakstomat, agurk, mais. Rømme, creme fraiche, matfløte. Pesto, hummus. +++ Det er bare til meg og samboeren. Får jeg ingen svar før jeg må begynne med maten, kommer jeg nok bare til å skjære opp kalkunen og baconet, steke det i panna. Putte oppi litt creme fraiche, og krydder. Og servere med ovnstekte poteter med dill på. Og litt salat vedsiden av. Men det er litt kjedelig, og vi spiser ofte varianter av denne. Noen forslag?
MarianneE Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Stek kalkunen og bacon i terninger. Kok pasta og bland i creme fraice og kaklun/bacon. Godt dryss med pepper over? Åja... også bland i tomatbåter også. Synes det hørtes veldig godt ut jeg, da.
JustJ Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Her er en noen oppskrifter med både bacon og kalkun/kylling. http://matmedmonkis.blogspot.com/ Har prøvd noen av de selv, var veldig godt. Morsom side, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå