Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Har dere lykkes?

Hvor mange kurer har dere hatt til sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3 dobble kurer- ikke lykkes desverre..

Skrevet

3 doble kurer, uten effekt i følge størrelsen på magen min og blodprøvene. Bare negative og langvarige bivirkninger(10mnd etter)

Skrevet
3 doble kurer, uten effekt i følge størrelsen på magen min og blodprøvene. Bare negative og langvarige bivirkninger(10mnd etter)

Så kjipt da med bivirkninger! Hvile type bivirkninger ?

Hva er planen deres videre da? IVF?

Skrevet
Har hatt 3 dobble kurer- ikke lykkes desverre..

Det var trist å høre Ann etter alle forsøkene dere har hatt.

Håper dere vil lykkes til slutt!

Skrevet

2 doble kurer og null graviditet, har fått ødelagt ansikt, fullt av kviser og arr etter de!

Skrevet

Tok første kur i midten av august. Er gravid nå.

For noen dager siden synes jeg at en del av symptomene mine forsvant og jeg spotta litt. Hadde ikke vært hos lege enda, så jeg dro og fikk UL. Skal inn igjen på tirsdag for å se om det er noe liv/utvikling eller MA. Er kjempenervøs men det er så lite man kan gjøre...

Fikk forresten cyclogest (stikkpiller) som jeg har brukt i noen dager nå. Har ikke spotta etter det...

Skrevet
Tok første kur i midten av august. Er gravid nå.

For noen dager siden synes jeg at en del av symptomene mine forsvant og jeg spotta litt. Hadde ikke vært hos lege enda, så jeg dro og fikk UL. Skal inn igjen på tirsdag for å se om det er noe liv/utvikling eller MA. Er kjempenervøs men det er så lite man kan gjøre...

Fikk forresten cyclogest (stikkpiller) som jeg har brukt i noen dager nå. Har ikke spotta etter det...

Uff så kjedelig opplevelse! Jeg føler med deg for jeg vet akkurat hvordan du har det for jeg opplevde dette selv. Ble gravid på første kur og begynte å blø litt og fikk UL. De fant liv hos meg senest uke 8, men i uke 9 + 5 så mista vi vår lille spire.

Vi sier tvi tvi og at det skal gå kjempe bra med deg.

Skrevet

Takk Nemo Linn!!

Hvordan går det med deg forresten? Har du tatt den andre kuren?

Skrevet
Takk Nemo Linn!!

Hvordan går det med deg forresten? Har du tatt den andre kuren?

Vi har tatt kur nr 2 ja, og venter vel egentlig nå bare på å få teste neste uke. Spennende!

Skrevet
Vi har tatt kur nr 2 ja, og venter vel egentlig nå bare på å få teste neste uke. Spennende!

Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet
Krysser fingrene for deg!!!

Da testet vi i dag, og den kom tilbake positiv!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Gratulerer! :)

Jeg fikk positiv el test igår, så nå er det bare å vente

Skrevet

Gratulerer masse med positive tester! Jeg krysser fingre!

Jeg er ferdig nå med første enkle pergokur, og brukte eggløsningstester fra dag 11 til jeg gikk tom dag 17. Fikk ikke noe utslag. Igår, derimot, på dag 18 fikk jeg plutselig veldig store, ømme brystvorter, og de er sånn idag også.. Tror dere det kan ha vært eggløsningen som kom så seint? Kroppen min er litt treig med slike medikamenter innbilder jeg meg. Fikk ikke blødning av provera før på dag 10 (i pakningsvedlegget står det at den bør komme mellom dag 3 og 7 etter pilleslutt), så jeg ventet egentlig at den skulle komme seint, men så seint som dag 18?

Jaja, jeg venter i spenning på å se hva som skjer om en fjorten dagers tid jeg... :)

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv el test før dag 19, så det er ikke umulig at el kommer senere enn normalt

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!

Denne gangen må det bare gå bra!!

Håper vi får følge hverandre frem til mai/juni.... krysser fingrene igjen:)

Skrevet
Gratulerer så mye!!!!!!!!!

Denne gangen må det bare gå bra!!

Håper vi får følge hverandre frem til mai/juni.... krysser fingrene igjen:)

Ja vi krysser fingrer for at det skal gå bra. Min termin blir 23. juni 2009. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...