Gå til innhold

Live musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne at folk skal danse og ha det morro i vårt bryllup. Derfor ønsker vi live musikk. Det skaper litt mer stemning over det hele:) Noen som har noen å anbefale, og evt hvilken pris dere betalte for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å anbefale noen kan det være vesentlig å skrive hvor du skal ha bryllup.... :)

Skrevet
For å anbefale noen kan det være vesentlig å skrive hvor du skal ha bryllup.... :)

Blir i Vestfold!

Skrevet

Vi skal ha i Bergen, så det er ikke vits å nevne hvem vi skal ha. Men vi betaler 9500,- for kombinert musiker og toastmaster. Hver for seg, ville han tatt 6000 for det ene eller det andre.

Skrevet

Da vil jeg anbefale Perfect Day!! De holder til i Oslo, og litt reisevei er ikke noe problem for de. De er superflinke, og spiller utrolig mye bra!

Vi betalte 8500 for taffelmusikk under hele middagen, og 4 timer dansemusikk etterpå.

Sjekk ut http://www.perfectday.no/

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_nate_*
Skrevet

skal gifte meg i nord norge og ønsker live musikk...forslag?

Skrevet

Vi betaler 6000 kr for ca 3 timer med et band fra gausdal. De er veldig søte og spiller litt country og cover låter, og egen produsert musikk. De spilte i min brors bryllup og jeg synes de var rå. De rigget opp med eget annlegg og lys:)

Skrevet
Vi skal ha i Bergen, så det er ikke vits å nevne hvem vi skal ha. Men vi betaler 9500,- for kombinert musiker og toastmaster. Hver for seg, ville han tatt 6000 for det ene eller det andre.

Jo, du kan godt si hvem dere skal ha og fortelle litt om de? :)

Er nemlig fra Bergen.

Skrevet

Sender en PM med kontaktinfo :)

Skrevet
Jeg vil gjerne at folk skal danse og ha det morro i vårt bryllup. Derfor ønsker vi live musikk. Det skaper litt mer stemning over det hele:) Noen som har noen å anbefale, og evt hvilken pris dere betalte for det.

ET SITAT TIL fra LilleEkorn:

(fikk ikke til å legge inn et sitat og et svar i svarerfunkjsonen)

"Da vil jeg anbefale Perfect Day!! De holder til i Oslo, og litt reisevei er ikke noe problem for de. De er superflinke, og spiller utrolig mye bra!

Vi betalte 8500 for taffelmusikk under hele middagen, og 4 timer dansemusikk etterpå.

Sjekk ut http://www.perfectday.no/"

Mitt svar:

Jeg var på Stasjonsgaarden i Sande, Vestfold forrige helg og da spilte nettopp Perfect Day. De er utrolig flinke og de klarte å få med seg mange på dansegulvet og til allsang. De hadde mye energi og virker veldig drevne. De ga meg gåsehud flere ganger. Jeg likte også at det er både en gutt og en jente som synger. De dekket så mange musikkstiler. Dere får garantert bra stemning i bryllupet med de to der!

• 2 måneder senere...
Skrevet

noen tips på noen i sarpsborg/østfold??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...