sannamor Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Er det noen som vet om det finnes Deli De Luca i Trondheim? i såfall hvor?
Christal Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke funnet noen der i trondheim når jeg har tittet etter det, men har funnet i Oslo og i Bergen.
sannamor Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hm, det var synd.. kanskje jeg skal starte en???
Bokormen Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Ingen i Trondheim nei, så jeg syns absolutt du bør starte en Mener at det er et lokale til leie på hjørnet av Olav Tryggvason og Kjøpmannsgata, det hadde vært perfekt for meg om det dukket opp en Deli De Luca der Endret 2. oktober 2008 av Bokormen
Christal Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Super god ide! Kommer gjerne innom daglig
sannamor Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 Det hadde vært kjempemorsomt! men jeg har enda to år igjen på skole:S sendte mail til daglig leder i dag og spurte om de ikke skulle etablere seg i trondheim... venter spent på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå