Gå til innhold

overnattingsbesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

dater en som bor langt unna, og derfor praktisk å overnatte... men hva vil en treåring tenke om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen som kan passe barnet ditt mens du er borte en natt? Kan ikke han komme dit du bor og bo på hotell eller hos venner.

Litt opp til deg om du vil at barnet ditt skal møte mannen ennå.

Skrevet

Sønnen min er borte, det er sønnen hans som er hjemme og bare tre år... derfor jeg er invitert til å sove over der...

Jeg ville ikke latt han sove hos meg enda, men nå er sønnen min litt eldre. Er usikker på hvordan en treåring ser på det, noen med erfaring?

Skrevet
Og jeg har møtt sønnen hans en gang før :)

Kanskje litt tidlig med overnattingsbesøk når du bare har møtt sønnen en gang? Bør kanskje vente litt, la forholdet utvikle seg, se hvor seriøst det blir, før du overnatter mens sønnen er der.

Skrevet

Ok, da forstår jeg. Dessverre, jeg har ingen erfaringer rundt dette selv. Pappaen får vel da vurdere hva han tror passer best. Det eneste jeg kan tenke meg er an barnet lett kan misforstå situasjonen og tro at du er bare innom livet hans/ er der for å bli, alt etter som hva barnet ønsker seg. Dere får se det an og forklare på en enkel måte det dere tror barnet behøver å vite.

Skrevet

Har denne 3-åringen en mor?

For da kan jo eventuelt hun ha barnet.

Da mor til "ste"sønn var på flørter`n med en med barn fra før så ordnet vi det sånn at de begge hadde barnefrie-helger samtidig slik at de kunne reise til hverandre (de bodde og ett stykke fra hverandre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...