Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hva ville dere tenkt hvis kjæresten deres gjennom 2 år skrev det til en eks? Samme eksen som han har sporadisk kontakt med, men som all kontakt dreier seg om å skrive at man savner hverandre.. I tillegg er et av de få bildene han har på mob et bilde av en båt med hennes navn... Tatt når vi var på ferie sammen, han og jeg...
Supramundane Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde ikke akseptert det. For meg ville det vært helt unaturlig. Det virker jo som at han tenker mer på henne enn på deg.
Antagonist Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ville tolket det som om at jeg var nr 2 for ham, og nest best i forhold til eksen.
Gjest gest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Å harregud for en resektløs type. Jeg ville også følt meg som nr. 2 og jeg hadde dumpet han på sekundet.
Pingting Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 NEI NEI NEI NEI NEI! Bort me'n, klarer han ikke respektere deg såpass nå, så blir det neppe bedre med tid. Du kan finne noen som er så mye bedre
Gjest Portis Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 DU fortjener bedre enn dette. Få ham ut med en gang og glem ham. Med dette viser han helt tydelig at du er nr 2 og er utrolig respektløs ovenfor deg.
muesli Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Hva ville dere tenkt hvis kjæresten deres gjennom 2 år skrev det til en eks? Samme eksen som han har sporadisk kontakt med, men som all kontakt dreier seg om å skrive at man savner hverandre.. I tillegg er et av de få bildene han har på mob et bilde av en båt med hennes navn... Tatt når vi var på ferie sammen, han og jeg... Hadde min kjæreste savnet eksen så mye så hadde han ikkje vore kjæresten min så veldig lenge. Vil han ha eksen, så vil ikkje eg ha han. Sånnt er ikkje akseptabelt for meg.
Nigo-san Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Oioi, så hyggelig dere kan få det sammen, dere tre! Nei, hvis man skriver til en eks at "jeg mangler deg i livet mitt", så er ikke det egentlig noe å lure på. Synes jeg. Faktisk synes jeg fyren fortjener å mangle enda litt til, nemlig deg. Dette bør du slett ikke finne deg i.
Gjest *nurket* Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Du vil aldri være nr 1 for han. Jeg ville avsluttet forholdet.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Stikk, forsvinn. Gi han fyken! Du er helt klart ikke kvinne nr 1 i hans tanker. Du fortjener mye bedre enn det. Og det kan jeg si uten at jeg kjenner deg. For ingen fortjener å være nr 2, enten man er mann eller dame. Lykke til!
Jade Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Oj! Den var ikke noe kjekk... Det virker som om han prøver å bli sammen med eksen sin igjen. Grunnen til at han ikke har dumpet deg enda, kan være fordi han ikke vil være uten dame hvis hun ikke er interessert. Greitt nok at man kan ha gode minner fra tidligere forhold (og på en måte savne det). Men man skriver ikke slikt til ekser med mindre man ikke er over de (i mitt hode, ihvertfall). Du KAN jo ha misforstått hele meldingen. Men jeg kan ikke skjønne hva annet det kan bety... Har du snakket med han om det?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 "Second best is never enough, you`re too much better baby on your own..." Sitat fra Madonnas "Express yourself", som jeg ble lurt til å synge på karaoke i fylla engang. Men jeg mente hvert ord, og gjør det fortsatt overfor jenter i din siutasjon. (Altså lignende, bortkasta forhold av ett eller annet slag) Fortell ham at du er for god til å spille annenfiolin. Og håp at han oppdager at eksen er en illusjon. Vær fri til å finne en som elsker deg. DEG, ikke et drømmebilde av en eks.
Gjest Gjest_nille_* Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 off..fikk helt vondt av det du skrev. Slikt bør ingen finne seg i! For en utrolig kjip kjæreste du har (som jeg virkelig håper du kvitter deg med snarest)... Urettferdig måte å behandle deg på...han burde hatt seg en smekk der det gjør mest vondt!
Cata Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Tror det er på tide med en alvorsprat her, og dernest muligens litt pakking av kofferter. Dette høres ikke bra ut.
Gjest mann 43 Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Vil råde ts til ikke å høre på hylekoret om dumping over en lav sko her inne. Konfronter ham med hva du vet, og spør ham rett ut om hva som gjør at han ikke er helt over eksen. Kanskje trenger han bare litt sortering av tanker før han kommer inn på rett spor. Jeg har vært litt der selv som ts nevner, med fortrengte tanker om en idealisert eks som etterhvert snek seg inn igjen. Det skulle ikke så mye til før jeg fikk satt tingene på plass igjen og kom meg videre følelsesmessig. Ubehagelig der og da, men beroligende og avstressende på sikt. Uten konfrontasjonen hadde jeg nok blitt hengende fast i et uheldig tankemønster. Vi har det bra i dag, tre år etter.
girlnextdoor Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 HVA ER DET DU SITTER Å SKRIVER?? Nei, ærlig talt, DETTE måtte jeg lese både 2 og 3 ganger før jeg trodde mine egne øyne. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg ikke hatt han som kjæreste, for savner han eksen sin, så er han ikke klar for ett forhold med meg (/DEG)! Mulig han bare er sammen med deg for å fylle ett tomrom.. Hva hvis hun en dag vil ha han tilbake? Da er det på hue og ræva ut med deg...desverre! Slutt å vær så naiv.
Gjest Gjest_beyonce_* Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 Siterer beyonce knowles sang "irreplaceable".. Since I'm not your everything, how about I'll be nothing?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 For en utrolig patetisk mann. Tenk så mye exn sitter og gapflirer over deg, sammen med sin nye type... *Stakkars at hun gidder.. hahaha* Nei det der hadde jeg reist fra.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Nå har jeg pratet med han, spurte rett ut hvorfor han er sammen med meg når han har behov for å skrive noe sånt til en eks. Han beklaget og forsikret meg om at han ikke hadde ment det på den måten. Mente han "bare" hadde skrevet at han savnet henne, ikke at hun manglet i livet hans. Må si jeg ikke tror helt på den, hvis noen skriver at de savner deg svarer man da ikke med "du mangler i mitt liv også..." Men men, han forsikret meg om at det er meg han vil være sammen med, at han ikke har noen følelser for henne, og at jeg har mange egenskaper han setter pris på, som hun ikke har. Jeg må nesten bare velge å tro på han, men jeg må innrømme at jeg kommer til å ha problemer med å ikke snoke litt for å se om det kommer mer... Fortalte han at jeg syns han skal slutte å skrive ting som kan feiltolkes, fryktelig kjedelig både for meg og de han skriver det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå