Gå til innhold

Jeg synes dere er irriterende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alle, men dere som svarer på tråder for eksempel bare med "denne tråden har vært oppe før, hva med å lete litt før du skriver noe?" Altså, enkelte tråder er dømt til å komme opp mange mange ganger". Sånn som nå på Samliv og relasjoner måtte mange kommentere til Betty eller hva hun kaller seg, at hun har tatt opp dette problemet før. Hva om hun følte at hun ikke fikk gode nok svar sist? Visst dere absolutt mener at en tråd er så idiotisk, så la vær å svare på den. Vi trenger ikke å vær så jentete og nebbete her inne. Kanskje denne burde være på ris og ros? Men jeg klager ikke på kvinneforum generelt liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, også de som kaller andre troll bare de har et litt anderledes innlegg. Fryktelig plagsomt.

Kanskje KG skulle sensurert ordet troll?

Skrevet

Betty har fått hundrevis av svar i MANGE tråder om nøyaktig samme problemstilling. Hva om du holder deg for god til å kalle folk for dumme i de samme trådene? :)

Skrevet (endret)

Kan ikke bare Betty spørre og skrive så mye hun vil? Det er tross alt opp til oss andre her om vi vil svare på det hun spør om eller ikke.

Endret av Lise_
Skrevet
Kan ikke bare Betty spørre og skrive så mye hun vil? Det er tross alt opp til oss andre her om vi vil svare på det hun spør om eller ikke.

Men siden hun da velger å spørre og svare så mye hun vil i et offentlig forum, må vi andre få svare så mye vi vil også...

Skrevet
Men siden hun da velger å spørre og svare så mye hun vil i et offentlig forum, må vi andre få svare så mye vi vil også...

Jah selvfølgelig :tommelsmil:

Skrevet

De som svarer så mye de vil at de syns det er teit at hun spør så mye hun vil, biter seg selv i halen ved å gjøre det samme de klager over hos de som spør.

Skrevet

Synes ikke noen her eier dette forumet. Slike innlegg som trådstarter snakker om, tar jeg ikke seriøst og leser videre.

Er litt for mange her som ser ut til å "bo" her inne, ergo er det kanskje lett å bli provosert av at ting går om igjen

Gjest antigartner
Skrevet
Ja, også de som kaller andre troll bare de har et litt anderledes innlegg. Fryktelig plagsomt.

Kanskje KG skulle sensurert ordet troll?

Jeg har fått en post slettet en gang jeg var relativt ny her og påsto at hovedinnlegg måtte være en trollpost. Så det foregår i alle fall en viss sensur på det området.

Personlig synes jeg godt at de som lager temmelig like tråder som de som allerede finnes i nylig aktive diskusjoner i alle fall gjort seg umaken og kikke på den første siden i forumet .

Det samme gjelder de som svarer i en tråd, og som ikke gidder å lese gjennom tidligere svar og dermed svarer nøyaktig det samme som tidligere innlegg. (Hvis det er mange sider med svar kan jeg forsåvidt forstå det, men ikke hvis det er bare en eller høyst to sider.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...