abofal Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Ok, for å si det rett ut. Dette blir en litt anderledes første gang tråd (antar at det er mange her ) For å introdusere meg først, så er jeg en gutt på et par og tyve som har blitt sammen med en jente som er et par år yngre enn meg. Nå har vi vært sammen en stund, og det begynner snart å bli slik at vi skal bli seksuelt aktive. Så er det det med første gang, for det gjelder nemmelig henne . Jeg har hatt et aktivt seksualliv med få men langvarige partnere i ganske mange år (jeg startet ganske tidlig). Og man skal jo aldri skryte av seg selv, men siden dere ikke vet hvem jeg er så er det vel greit; Jeg er egentlig veldig god til alt som har med sex å gjøre, jeg kan det meste for å si det slik, og jeg tenker på og viser veldig mye hensyn til henne. (ikke trenger jeg å få hjelp til å finne noe på kroppen deres heller ) Så jeg trenger strengt tatt ingen tips på hvordan man tilfredstiller en kvinne, og jeg trenger ingen belæring fra selverklærte sexmestere. Det jeg derimot gjerne skulle ha hørt er noen av deres tanker om hvordan man kan gjøre det best mulig for en som er jomfru, nå tenker jeg først og fremst på det psykiske tror jeg. Bortsett fra å ikke presse henne til noe og la ting gå sin naturlige gang så er jeg egentlig litt blank. Hadde satt stor pris på om noen kunne filosofere litt rundt dette spørsmålet, og kanskje også bidra med egne erfaringer på hva som var bra og hva som kunne blitt bedre. Og jo, en ting, hvordan er det med lengde? Vil et langt samleie være bra, eller kan det kanskje bli ømt om det varer for lenge? (jeg kan så å si alltid kontrollere hvor lenge det skal vare)
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Vel, nå kan jeg jo bare fortelle ut i fra hva akkurat jeg føler, men: Første gangen tror jeg et langt forspill er en bra ting. Holde på lenge med kyssing og beføling, både med klærne på og av, til du merker at hun er mer trygg og kåt enn nervøs. Jeg ble ikke øm eller vond første gangen, men jeg klarte ikke å komme fordi jeg var litt for nervøs tror jeg. Så det er kanskje ikke en god idé å holde på i evigheter, mange vil på en måte bare få det med å "ta jomfruhinna" overstått og så kan de utforske litt mer og konsentrere seg om å få orgasme neste gang - som gjerne er rett etterpå Hun er også kanskje nervøs for om hun er god i senga eller ei, og da er det absolutt ikke en bra ting hvis du "aldri" kommer. Jeg vedder på at hun er 100 ganger mer opptatt av at du skal få orgasme enn at hun skal få det! Jeg vet jo ingenting om hvordan kjæresten din er, men om hun er nervøs så er kanskje misjonærstilling under dyna det beste å begynne med. Gjerne med litt dempet og flatterende belysning. Jeg lå stiv som en stokk første gangen fordi det var en så sær og ny opplevelse, bare det å være naken med en person er noe man gjerne må bli litt vant til før man begynner med akrobatikk og fiksfakseri. Nå har jeg gått ut fra mine erfaringer som en altfor ung og usikker tenåring, det er kanskje drastisk annerledes for en voksen kvinne.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Og man skal jo aldri skryte av seg selv, men siden dere ikke vet hvem jeg er så er det vel greit; Jeg er egentlig veldig god til alt som har med sex å gjøre, jeg kan det meste for å si det slik, og jeg tenker på og viser veldig mye hensyn til henne. (ikke trenger jeg å få hjelp til å finne noe på kroppen deres heller ) Så jeg trenger strengt tatt ingen tips på hvordan man tilfredstiller en kvinne, og jeg trenger ingen belæring fra selverklærte sexmestere. Mitt tips må være at du i hvert fall toner ned hvor erfaren og flink (ifølge deg selv) du er, man kan få angstanfall av mindre Nå har du jo ikke sagt noe om at du har tenkt å legge ut om dette overfor henne, men bare sånn i tilfelle du skulle komme på tanken
Pialill Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Kunne kanskje vært greit for henne å bli litt mer komfortabel med dere to sammen, naken føst. Jeg syns det var greit at jeg hadde gjort en del andre ting med kjæresten min da jeg var jomfru (altså føste partner). Vi hadde begge kost med hverandre uten klær uten å ha sex. Alt på en gang kan være overveldene. Pass på å gi masse kompement, skal vedde på at hun er usikker og bekymret for at du som er mer erfaren enn henne skal syns hun er dårlig i senga og at du sammenlikner henne med andre sexpartnere. Fortell hvor pen, deilig, sexy hun er, og hvor mye du bryr deg om henne. kan være en fordel at ikke kvelden er planlagt, det legger så mye press på begge, la det skje når det skjer. Føler d at tiden er rett får du prøve de forsiktig frem ved å kysse, kose og beføle. Hvis du merker hun trekker seg raskt unna eller er veldig usikker forklar at det er helt greit at dere venter. Føler hun seg presset på noen måte (selv om du ikke mener å presse virker det ofte sånn på jenten) vil ikke opplevelsen være noe særlig bra for henne og hun vil lure på om det var rett og ha masse tanker om det i ettertid... håper jeg var til noe hjelp i dette ganske rotete innlegget:P
Gjest Kort svart Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Hjelp henne hele veien, første gang følte jeg meg ganske dum der jeg lå og viste ikke hva jeg skulle gjøre.. også redd for å gjøre noe feil. Første gang på toppen for jenta er vanskelig, da kan du hjelpe til med og løfte og vise vei på en måte Og hun er sikkert nervøs for at du skal syns det er dårlig sex, så skryt av henne og si at det var kjempe bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå