Gå til innhold

Må anstrenge meg

Fremhevede innlegg

Gjest KÅT JENTE
Skrevet

De sies at 80% av jenter ikke får orgasme, vet ikke om statistikken stemmer, men om så, så er jeg heldig og er en av de resterende 20%. Men greia er at jeg må være veldig aktiv under samleie får å oppnå dette. Det vil si jeg må enten være på topp eller bevege rompa opp og ned og hoftene i sirekel til jeg kommer.

Det er en veldig sjelden gang menn tilfredsstiller meg uten at jeg anstrenger meg så mye. Det hadde seg slik at min nåværende kjæreste fikk meg til å komme flere ganger i misjonær stilling! Men jeg nyter doggy-stillig, og at jeg er på topp, men kjenner at jeg blir sliten, hehe.

Spørmålet mitt er, er dette vanlig? Opplever dere sånn dere jenter? OG GUTTER: Hva skal til for at dere tilfredsstiller damene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter må arbeide rimelig hardt for å få orgasme. Forskjellen mellom hvordan en gutt og ei jente får orgasme er rimelig mange, men en viktig grunn er at man kjenner sin egen kropp. De aller fleste gutter har runket rimelig mange timer av sitt liv og vet hvordan dette fungerer. Noen damer er flinke til å posisjonere seg slik at de får orgasme, akkurat på grunn av at de vet hva som tenner dem.

Damer kan ikke forvente at en gutt skal gi dem orgasme. Damer kan forvente at de i samarbeid med gutten kan få orgasme.

Skrevet

Hei

Det er nok ikke utenkelig at det er tilfelle at 80% ikke får orgasme av bare samleie, så sånn sett er du nok heldig. Jeg er derimot ganske sikker på at flere enn 80% får orgasme, de må bare hjelpe til litt selv også. Statistikk kan tolkes på så mange måter...

jenter som av en eller annen grunn konsekvent forventer å bli tilfredsstilt uten å selv gjøre noe for det er turnoff for meg og der hadde jeg skygga banen ganske kjapt.

Skrevet

Jenter må jo regne med å jobbe like hardt for orgasmen de som vi menn må gjøre. Det er jo ikke slik at menn "gir bort" orgasmer til kvinner!

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
De sies at 80% av jenter ikke får orgasme, vet ikke om statistikken stemmer, men om så, så er jeg heldig og er en av de resterende 20%. Men greia er at jeg må være veldig aktiv under samleie får å oppnå dette. Det vil si jeg må enten være på topp eller bevege rompa opp og ned og hoftene i sirekel til jeg kommer.

Det er en veldig sjelden gang menn tilfredsstiller meg uten at jeg anstrenger meg så mye. Det hadde seg slik at min nåværende kjæreste fikk meg til å komme flere ganger i misjonær stilling! Men jeg nyter doggy-stillig, og at jeg er på topp, men kjenner at jeg blir sliten, hehe.

Spørmålet mitt er, er dette vanlig? Opplever dere sånn dere jenter? OG GUTTER: Hva skal til for at dere tilfredsstiller damene deres?

Det som er ganske vanlig for damer som er forbi den værste sjenansen, er å hjelpe til med fingrene. Dvs at du må ta ansvaret for din orgasme i samleiet.

Skrevet

jøss er det så mye som 80 % ? Det var mye.

Da er nok jeg i de 20%

I en akt som kan vare en time,går det iallefall 3-4 ganger for meg!

Men , det må være i riktig stilling.

Den beste er at jeg ligger på rygg,med beina opp på hansine armer, og han kommer dypt... jaja stillingsnavn er vist ikke noe for meg.. hehe

Skrevet
De sies at 80% av jenter ikke får orgasme, vet ikke om statistikken stemmer, men om så, så er jeg heldig og er en av de resterende 20%.

Det er nok heller 80% som ikke kan få av penetrering alene. Du er helt normal, med andre ord :)

Skrevet
Opplever dere sånn dere jenter?

Ja, kan vel egentlig si at jeg har det ca sånn jeg også, eller nå ihvertfall.

Med min nåværende kjæreste må jeg anstrenge meg ganske mye, bruke fingrer på meg selv osv. ellers går det bare ikke. må stresse skikkelig noen ganger, kan til tider være ganske frustrerende. Noen ganger kan vi holde på i 2-3 timer med samleie og kos før det går for noen av oss.. jeii.

Med min forrige kjæreste var det anderledes, fikk vaginalorgasme hver gang, men tror faktisk det har en god del med størrelse å gjøre ettersom min nåværende er endel mindre.

Skrevet

hva er gæernt med å jobbe for å få orgasme? Det er vel ikke den verste jobben man kan gjøre... :)

Skrevet
hva er gæernt med å jobbe for å få orgasme? Det er vel ikke den verste jobben man kan gjøre... :)

Må vel jobbe liit her i gården også. Av og til må det en liten hjelpende hånd til også, enten selv eller sambisen i etter kant. Må være kjedelig å bare ligge der:)

Skrevet

He he, det lurte jeg på også.

Skrevet

nei, ikke noe galt med det, kan bare være litt stress når det tar så lang tid noen ganger. Kan bli rimelig frusterende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...