Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i Norge i ca 5 år. Kjenner ikke mange. De jeg kjenner fra skolen, opplever meg at jeg er sosial og vennlig osv osv, men jeg føler meg slett ikke sosial. Jeg har ikke mange venner, og ingen bestevenner. Jeg skulle ønske jeg hadde en eller to bestevenninner og en hel gjeng med venner som jeg kunne invitere til bursdagen min og abdre fest og i det hele tatt henge ut med. Hvordan finner man det?

Takk KG jenter OG gutter:)

er forøvrig en jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bli kjent med folk via KG f.eks. Jeg vet at det ofte arrangeres treff i Oslo. Ikke vært med på det selv men..

Også kan du gå inn på www.aktivitetsvenner.no og bli kjent med folk!

Skrevet
Du kan bli kjent med folk via KG f.eks. Jeg vet at det ofte arrangeres treff i Oslo. Ikke vært med på det selv men..

Også kan du gå inn på www.aktivitetsvenner.no og bli kjent med folk!

Takk! Jeg liker å bli kjent med nye mennesker! Men tingen er hvordan skal jeg holde kontakt med de? Alle virker jo å ha "et liv", altså at de ikke har tid for finne på noe og jeg vil helle ikke framstå desperat! Kanskje jeg er litt sta/overlegen? Vet ikke, synes ikke selv:)

Men skal prøve den nettsiden og "KG-arrengementet":)

Gjest Tigress
Skrevet

Ellers er jo hobbyar eit bra sted å begynne? Ta kontakt med andre som driv med det same som deg, og vips har du folk å vere i lag med.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...