Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man kan få tilbake kjæresten sin når det er blitt slutt fordi han har "mistet troen på forholdet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har tips til hvordan man kan få tilbake kjæresten sin når det er blitt slutt fordi han har "mistet troen på forholdet"?

Jeg spurte om det samme for noen uker siden, og fikk noen tips som kan se ut som virke. Jeg har vært i tilsvarende situasjoner tidligere fordi jeg er litt intens når jeg er forelsket, og det har jeg erfart/hørt at kan være skremmende. Det du må gjøre er å la han få tid til å tenke seg om, la han være litt i fred samtidig som du ikke slipper ham helt. La ham vite at du fortsatt er der, men vær normal, som en venn++. Når han får tenkt seg om, og det er meningen at dere skal være sammen så kommer han tilbake når han har fått tenkt seg om. Kommer han til deg og viser følelser, legg deg på samme nivå som han, for mye kan få ham til å trekke seg igjen. Men det som er viktig, vis ham hva han går glipp av og vær tålmodig.

Jeg har aldri trodd det kunne funke, før jeg nå har funnet en jeg ikke vil slippe og prøvd noen av disse tipsene. Vi er fortsatt ikke helt der jeg vil vi skal være, men det ser bedre og bedre ut. Jeg er fortsatt livredd, men prøver så godt jeg kan å ikke sette press på henne for å få henne til å bestemme seg.

Husk å gi deg selv en tidsfrist før du går videre slik at du ikke sitter og venter til evig tid, og aksepter det om han endelig har bestemt seg for at det ikke går mer.

Lykke til, føler med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...