Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har sett på et par støvletter hvis skaftbredde er 35 cm. Mine ankler måler 37 cm på det bredeste. Kan jeg få dem til å passe, evnt. ved å få skomaker til å vide dem ut litt?
pittie Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Regner med du mener leggene er 37cm og ikke anklene Hvilket stoff/skinn er skoene? Det har mye å si siden endel sorter kan utvides ganske mye.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Regner med du mener leggene er 37cm og ikke anklene Hvilket stoff/skinn er skoene? Det har mye å si siden endel sorter kan utvides ganske mye. Hehe, mente leggene, kanskje på tide å legge seg. :D Det er disse.
hufsa! Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har sett på et par støvletter hvis skaftbredde er 35 cm. Mine ankler måler 37 cm på det bredeste. Kan jeg få dem til å passe, evnt. ved å få skomaker til å vide dem ut litt? Heia,ja nå skal du høe..jeg kjøpte akkurat noen som var litt trange og spurte om de"via"seg..Ho så nesten dumt på meg og sa:her kjæper de støveletter som de ikk får opp glidlåsen lengre enn ågla og de kommer ikke igjen med de.Det er vist ikke noe problem i det hele tatt, men ikke lett å vite for vil jo ha noe som passer.Mine var uten glidlås da, men var vist ett fett det.Så løp å kjøp ;-))
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Heia,ja nå skal du høe..jeg kjøpte akkurat noen som var litt trange og spurte om de"via"seg..Ho så nesten dumt på meg og sa:her kjæper de støveletter som de ikk får opp glidlåsen lengre enn ågla og de kommer ikke igjen med de.Det er vist ikke noe problem i det hele tatt, men ikke lett å vite for vil jo ha noe som passer.Mine var uten glidlås da, men var vist ett fett det.Så løp å kjøp ;-)) Hvis dine var uten glidelås til og med, må det jo gå bra? Men jeg ringer en skomaker og sjekker, butikkepersonale har jo ofte liten peiling. Ville bare har personlige erfaringer fra KG-gjengen først. Takk!
Mischa Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg prøvde noen støvletter på Bianco hvor glidelåsen stoppet da det var 15 cm igjen, og de som jobbet der sa at så lenge støvlettene er av skinn er det ikke noe problem da alle støvletter i skinn kan blokkes ut som gjør de videre Det kan sikkert gjøres hos skomaker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå