Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Er det greit å mobbe kjendiser, henge dem ut på nettsteder for å si hvor stygge og sånt de er, og ellers latterliggjøre dem kun fordi de er kjendiser, offentlige personer og har "valgt" det selv? Vel, det er jo de som mener det. at det er mulig.
pittie Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke greit å mobbe. MEN Alle blir det, enten i fjeset vårt eller bak ryggen vår er det noen som ikke liker oss. Eneste forskjellen med en kjendis og ei dundre fra bygda er at flere mennesker ser kjendisene og da er det selvsagt flere som missliker personen, og syns det er gøy å snakke med andre om dem. Livets gang. Vil man bli kjendis, er mobbing en del av pakka.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes at trakassering og ryktespredning er uakseptabelt. Når det er sagt, synes jeg at det er stor forskjell på regelrett drittkasting og å diskutere på en saklig måte at noen kjente mennesker er lite dyktige. Jeg ville aldri hengt ut folk for private affærer, men jeg mener at det bør være lov å diskutere berømte menneskers offentlige oppførsel og evner så lenge det ikke er på en krenkede måte.
Gjest Emera Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes ikke det er greit, nei. Men jeg tror neppe det er mye som kan gjøres med det. Så lenge sladrebladene selger som varmt hvetebrød så signaliseres det vel at kjendissladder og -mobbing er greit.
Vera Vinge Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns ikke noe om ryktespredning, men jeg syns det må være lov å skrive her på KG at man ikke syns noe om en bestemt kjendis.
Gjest Emera Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns ikke noe om ryktespredning, men jeg syns det må være lov å skrive her på KG at man ikke syns noe om en bestemt kjendis. Jeg kan skrive at jeg ikke synes om det kjendisen gjør i jobben sin. Men aldri om kjendisen personlig, jeg kjenner ham/henne jo ikke.
missLynch Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Det er forskell på kjendiser. Noen er kjente strengt tatt pga sitt yrke (musikere, idrettsutøvere osv), og kanskje er de relativt medieskye- mens andre er kjente stort sett fordi de er kjente, og ikke så veldig i kraft av at de gjør så mye fantastisk. Sistnevnte har en tendens til å figurere veldig ofte i sladreblader- og stiller mer enn gjerne opp i reportasjer fra hytta, syden, eller lar bladene dekke alt fra bryllup, sykdom, skilsmisser etc. Alt for en pen liten sum. At kjendiser fra sistnevne gruppe blir mobbet, er ikke riktig, men kanskje er det ikke så rart, heller...? De gjør jo alt de kan for å slippe "hele" Norge inn på livene sine. Man stiller seg lagelig til for hogg. Jeg fatter ikke at de vil. Endret 2. oktober 2008 av missLynch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå